Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2016, 08:00   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De jeugd denkt rechtser én we mogen zelfs al terug openlijke dwepen met Albert Speer en Paul Ludwig Troost: http://www.tijd.be/sabato/homepage/E...44348-7818.art Waar gaat dat naartoe, jongens?
belgicist Luc Tuymans, godbetert!

wat een teveel aan kapitaal toch met ne mens kan doen hé!

Laatst gewijzigd door Anna List : 22 december 2016 om 08:01.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 08:23   #22
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Omdat er geen enkele Europeaan meer is die nog samen wenst te leven met Moslims ?

Misschien beseffen bepaalde linkse medemensen dat niet, dat hun multiculturele wensdroom dood is,
Citaat:
en dat we langzaam maar zeker richting conflict wandelen.
We zitten er al tijdje te midden in hoor als het je nog niet was opgevallen ..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 09:06   #23
Anna List
Banneling

Standaard

Jurgen Ceder :

Citaat:
De reacties van onze politici op de aanslag in Berlijn beginnen binnen te lopen. Voor een goed begrip, toch nog even onze kennis van de politieke codetaal afstoffen:
- "Dit mag niet politiek misbruikt worden." (U mag ons niet verantwoordelijk stellen voor de resultaten van ons beleid)
- "Het kom er nu op aan de sereniteit te bewaren" (Laten we het niet hebben over het motief van de daders of de religie die hen inspireert)
- "We mogen niet toegeven aan de angst." (Kordate maatregelen, die hier een einde kunnen aan maken, blijven best onbespreekbaar)
- "Het is onbegrijpelijk." (We begrijpen het maar al te goed, maar gaan daar liever niet op in)
- "Wat de terroristen willen is ons verdelen." (Laten we niet op zoek gaan naar de verantwoordelijken en hun sympathisanten)
- "We zijn zwaar aangeslagen door wat is gebeurd." (We zijn zeer bang dat u niet meer voor ons gaat stemmen)
- "Het is te vroeg voor politieke conclusies." (We wachten eigenlijk liever tot u dit vergeten bent)
- "We moeten nu alle vormen van extremisme bestrijden." (We moeten degenen die hier al lang voor waarschuwen op dezelfde manier behandelen als degenen die dit hebben gedaan).
Oud 22 december 2016, 09:42   #24
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat was mijn eerste reflex ook bij die tekst, de meeste volwassenen leven in complete apartheid, vermits witte scholen onmogelijk gemaakt werden, hebben die jongeren wel een scherper zicht op de zaak dan volwassenen.
Den Hoomer zijn gedacht mijn gedacht, laat ze samen naar school gaan zodat onze jeugd ze leert kennen. Maar helaas zitten er weinig verrijkers in het hoger onderwijs.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 11:04   #25
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
belgicist Luc Tuymans, godbetert!

wat een teveel aan kapitaal toch met ne mens kan doen hé!
Ik wist ook niet wat ik las. Nu, ik bewonder ook stalinistische architectuur en het communistisch constructivisme. Dat uitgerekend Tuymans naziarchitectuur bewondert, wil nog niets zeggen over zijn voorkeuren maar het trof me wel dat er zo open over werd gesproken. Tot voor kort zou de goegemeente moord en brand schreeuwen na zo'n interview.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 22 december 2016 om 11:05.
Libro is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2016, 11:09   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik wist ook niet wat ik las. Nu, ik bewonder ook stalinistische architectuur en het communistisch constructivisme. Dat uitgerekend Tuymans naziarchitectuur bewondert, wil nog niets zeggen over zijn voorkeuren maar het trof me wel dat er zo open over werd gesproken. Tot voor kort zou de goegemeente moord en brand schreeuwen na zo'n interview.
blijkbaar is dat belgicisme dan toch wel de schaamlap om zonder mediahetze met de grootste smeerlapperij weg te komen ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be