![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat de erflater volledig vrij, en de erven zullen veel beter voor hun ouders zorgen ![]() wsl drastische besparing in de ouderlingensector en rvt's! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 23 december 2016 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het omgekeerde kan even waar zijn. Je kan er je hele leven voor zorgen en broer of zus die ze nooit zien kan het op het laatste moment eens goed gaan komen uitleggen en met alles gaan lopen. Nee , gewoon iederen hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() complete vrijheid voor elke eigenaar van vermogen! t is tenslotte hij/zij die het vergaard heeft of op zn minst behouden. aangetrouwde achterneef van me heeft zijn moeder letterlijk het huis uit geslagen ... welnu, geen wettelijke regelingen laten toe die gast te onterven, die gaat zijn wettelijk deel krijgen... vrienden van me hebben een wietkop eeuwige student, die heeft zijn ouders een proces aangedaan omdat ze na zijn zoveelste buisjaar niet meer bereid waren zijn kot te financieren wanneer hij nog maar eens een nieuwe richting begon ... en die gast heeft een rechter gevonden die hem in t gelijk stelde ook nog ... en dat was al t zoveelste wat ze met hem meemaakten, welnu die gaat ook zijn wettelijk deel krijgen ... van zo'n zaken keert mijn maag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een eigenaar zou volledig autonoom moeten kunnen beslissen wat er met zijn bezit gebeurt na zijn dood, en dat zonder enige dieverij door de staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks individuele keuzevrijheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet de regering zo inhalig zijn? Mijn schoonbroer heeft steeds zijn belastingen betaald, hij heeft een mooi huis, als hij sterft moet ik op een groot deel 65 % betalen. Er aan ontsnappen kan je enkel als mijn schoonbroer alles wegschenkt aan een goed doel, met daarbij de melding dat ze mij ook iets moeten geven. Ik krijg dan 50% en het goede doel krijgt 50%, de staat niets. Wie verzint zulke gedrochten van wetten? Waarom moet ons zuurverdiend geld aan de vingers van een CEO van een goed doel organisatie gaan plakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat zo is??
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent er toch niet bij waarom zou ik mij moeien met wat er gebeurt na de dood, ik haat bvb van die contracten,op,gronden waar bepaald wordt dat je bvb geen brouwerij mag oprichten of geen café mag opendoen en andere troep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Baudouin die ergens een stukske grond had in Limburg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk al,wie,zijn geld,verdient als ambtenaar zou volgens,mij 250.000 euro erfenis moeten betalen op zijn vermogen. En de prive die uitgezogen wordt door de ambtenarij zou volgens niets,moeten betalen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 23 december 2016 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn gedacht is er beter en het buitenproportioneel onterven van de staat via katholieke vzw's wordt ingeperkt, en dat buitenproportioneel onterven van eenzijdig familieleden via vodjestestamenten ook ingeperkt wordt en daar heldere eenvoudige regels gemaakt worden via bvb een testamentwebsite, toelaat om bvb een verdeling te,optimaliseren, maar nooit,onterven, En ik denk dat godsdienstige regels nooit,invloed mogen hebben op de erfenissen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees ook dat het voor heel wat manipulaties zal zorgen.
Het lijkt ook eerlijk : "ik doe toch wel met mijn geld wat ik wil." Maar omgekeerd is dat dus niet zo. Is het niet zo dat als vader of moeder dementeert alle kinderen door het OCMW aangesproken worden, als het pensioen niet volstaat om de rusthuiskosten te dragen? En dat is dan volgens inkomen. Dus enerzijds kan iemand omdat hij een hoog inkomen heeft verplicht worden heel veel af te dragen voor pa of ma die in het rusthuis zit, en dat kan jaren duren. Na diens dood blijkt dan een van de andere kinderen nogal erg goed gestaan hebben bij pa of ma, misschien eentje die helemaal niets bijgedragen heeft. Of misschien zelfs niet eens een kind van die vader, maar een stiefkind van een vrouw die die man in de laatste 10 jaar van zijn leven leerde kennen, en die hem helemaal rond haar vinger wond.
![]() |
#39 |
|
![]() Dubbel (kreeg Gateway Timed Out, leek alsof het bericht niet gepost raakte, dus nog eens geprobeerd, en nog eens...)
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 23 december 2016 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() ,
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 23 december 2016 om 22:26. |
![]() |
![]() |