![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zwijgt over de grote fouten van Verafstoot. En je zwijgt over het feit dat de staatsschuld van elk land van de eurozone moet gerelativeerd worden aan het gemiddelde van de staatsschuld van elk lid-land van de eurozone. En je zwijgt over het feit dat alle landen de bankencrisis moesten doorworstelen. Je was dus niet duidelijk, maar wel simplistisch. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doet mij besluiten dat jij er geen kloten van af weet. Dat is dan evenveel als ik. Maar tenminste in de openingspost, heb ik linken gegeven waar ik mijn bewering vandaan haalde. (idem dito voor die Hollandse bijdrage aan het pensioenfonds: is die dan niet fiscaal aftrekbaar; dus niet af te trekken van je netto inkomen ? En verbleekt dat dan niet tegenover het fiks hogere bedrag van je pensioen ?) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij wilt beweren dat mijn buurmeisje dat aan de Maastrichtse universiteit studeerde liegt? Gij wilt beweren dat mijn andere buur wiens zoon ir. studeerde in Delft liegt? Gij beweert dat onderstaande zever is? Citaat:
Mijn kennis ter zake is idd. beperkt. Maar beweren dat ik er geen kloten van af weet lijkt mij heel erg overdreven. PS het pensioensparen in België is ook fiscaal aftrekbaar. Daarom dat ik schrijf dat je dat moet samentellen zoals in Nederland om een betere vergelijking te maken. BTW ik heb eens opgezocht wat TAVEK bedoelde. In Nederland betaal je in principe 1,2 % belastingen per jaar op je vermogen. Wie dus 500.000 euro meer heeft dan vrijgestelde basis (huis + spaargeld) betaalt jaarlijks 6.000 euro belastingen op zijn (fictieve) winst (4%) die hij met dat vermogen maakte. Laatst gewijzigd door pajoske : 28 december 2016 om 10:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet jee zelf voor betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het er staat, is het een vermogensWINSTbelasting.
De nva is trouwens niet tegen zo'n belasting, als aan enkele voorwaarden voldaan zou worden. .
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men gaat het percentage vanaf volgend jaar af zo wel aanpassen aan de werkelijk rente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Het is een vermogensbelasting. Als men een fictief rendement van 4 % fantaseert en daar 30 % over belast, is dat een vermogensbelasting van 1.2 %.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van uw trolposts?
Nee man, dat duurt te lang.
![]() |
![]() |