![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Putin een beetje manieren leren op een beschaafde manier. Onder andere.
We zullen eens zien hoever het Congres meekruipt met IT voor Putin. Die hebben daar niet zo veel commerciële belangenvermenging als IT. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2016 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen is het daardoor niet geloofwaardig. Had hij in het begin van zijn ambtstermijn die resolutie laten passeren over Israël bijvoorbeeld, dan hadden we kunnen veronderstellen dat er echt een verandering ging komen in de politiek. Nu zal die resolutie geen enkele concrete draagwijdte kennen, omdat Trump al aangekondigd heeft dat hij hiermee niet akkoord gaat en dat Israël iets anders mag verwachten als hij zijn ambt zal opnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, daar durft men best echt ver gaan. Maar uiteindelijk was het mij te doen om, zoals één van de forumleden het zo mooie schreef: Citaat:
Waarom nu pas? U loopt daar toch al een paar jaartjes als presidentje rond Obama? Het lijk mij dus als een paal boven water te staan dat hij het alleen maar doet om Trump roet in het eten te gooien. Of Trump daar echt van wakker ligt dat lijkt mij dan weer enorm twijfelachtig ... Laten we wachten wat Trump allemaal gaat 'uitspoken' en ons er dan een mening over vormen misschien? Of laten we de kwatrijnen van éne zekere Nostradamus er even bijnemen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het heeft ook weeral niets met geloofwaardigheid te maken. Die term is enkel maar een futloze doodslaander van jou. Obama tracht zoveel mogelijk van zijn positieve erfenis te vergrendelen of moeilijker terug te draaien. Normaal en lovenswaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Obama was een zak vol stront. Of mag je dat niet zeggen omdat het een neger is.
Die politiek correcte democratie is iets raars. Je zit erover te twijfelen. Wat mag je zeggen en wat niet.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Afijn: rechtse kontpijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Op dit forum mag je politieke leiders en stromingen in de allergrofste termen aanpakken. No problem whatsoever. Het zegt wel meer over de formuleerders dan over de formulering. Er zijn veel fora die, in mijn ogen volkomen terecht, een minimaal respect vragen voor groepen en personen bij een publieke discussie.
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 december 2016 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 december 2016 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik ben geneigd en heb redenen het daar mee eens te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin: Amerikaanse diplomaten moeten niet vertrekken, wij doen niet aan huis tuin en keukendiplomatie...
http://kremlin.ru/events/president/news/53678 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Poetin zal hier serieus mee scoren.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 30 december 2016 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop op een invasie van de Russen.
Die kloteboel hier moet weg.
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() De OP had beter geluid : Obama, globalistisch handpopje onthuld.
http://www.zerohedge.com/news/2016-1...acy-now-crisis The puppetmaster George Soros : Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 30 december 2016 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |