Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 januari 2017, 08:36   #21
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Vertel, heb ik immers nog niks van gemerkt.

Maar ik woon dan ook niet in een shithole als Menen natuurlijk...
Het zegt genoeg dat jij dat nooit ergens opmerkt ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 08:40   #22
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het zegt genoeg dat jij dat nooit ergens opmerkt ....
Gisteren liepen er inderdaad wat meer kinderen in de winkel (vakantie). Maar om die nu als lastig te bestempelen omdat die niet genoeg meppen gekregen hebben ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 08:40   #23
Yarisken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik denk dat ik mijn zoon van 6 tot nu toe een 4-5 keer een tik of klets op de poep zal verkocht hebben. De laatste keer was toen hij zijn zus uit de zetel duwde en ze op haar hoofd op de grond viel. Paar kletsen op de poep en dan naar zijn kamer. Even duidelijk maken dat hij er zwaar over ging.
Mijn dochter van 3 heeft 1 keer op haar poep gekregen. Toen ze haar zin niet kreeg begon ze mij te stampen ... sindsdien niet meer gebeurt.

Ik snap de discussie wel, waar leg je de grens. Heb vroeger nog met kansarme kinderen gewerkt en daar was geweld dagelijkse kost.
Yarisken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 08:45   #24
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Gisteren liepen er inderdaad wat meer kinderen in de winkel (vakantie). Maar om die nu als lastig te bestempelen omdat die niet genoeg meppen gekregen hebben ?
Wie zegt dat ik kinderen wil meppen ? ze mogen wel wat normaler en kordater opgevoed worden ongeremdheid heeft grenzen nodig , die ongemanierde kut apen werken op mijn zenuwen...later zijn dat volwassen kut apen waar gene mens nog wat mee kan aanvangen .... problematische jongeren ect.. je hebt geen idee wat een verwende mens kan aanrichten en hoeveel ravage dit familiaal en maatschappelijk kan aanvangen ....

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 januari 2017 om 08:49.
Oud 5 januari 2017, 08:48   #25
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ik kinderen wil meppen ? ze mogen wel wat normaler en kordater opgevoed worden ongeremdheid heeft grenzen nodig , die ongemanierde kut apen werken op mijn zenuwen...later zijn dat volwassen kut apen waar gene mens nog wat mee kan aanvangen .... problematische jongeren ect..
Je wil toch niet dat ze de opvoeding krijgen die jij genoten hebt neem ik aan ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 08:51   #26
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
af en toe een goede klop uitdelen kan geen kwaad. Zeker niet als uw kind sossenpraat begint uit te kramen.
Pas maar op dat je kind niet afglijd in dezelfde sossenfobie als jijzelf.
Er lopen nu al genoeg psychiatrische gevallen vrij rond.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 08:52   #27
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Je wil toch niet dat ze de opvoeding krijgen die jij genoten hebt neem ik aan ?
IK heb opgevoed geweest in een internaat in de tijd toen alles strenger was , geen spijt op dat gebied , echt niet . Het waren zelfs nog de mooiste jaren van mijn leven. Och op wat trekt het nog hedendaags je mag het hebben jong ...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 januari 2017 om 08:54.
Oud 5 januari 2017, 08:54   #28
subocaj

Standaard

Verkrachten mag, maar o wee een tik maken we strafbaar.
Oud 5 januari 2017, 08:59   #29
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Verkrachten mag, maar o wee een tik maken we strafbaar.
Wanneer hebben ze die wet gestemd? Moet dat gemist hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 09:11   #30
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yarisken Bekijk bericht
Ik denk dat ik mijn zoon van 6 tot nu toe een 4-5 keer een tik of klets op de poep zal verkocht hebben. De laatste keer was toen hij zijn zus uit de zetel duwde en ze op haar hoofd op de grond viel. Paar kletsen op de poep en dan naar zijn kamer. Even duidelijk maken dat hij er zwaar over ging.
Mijn dochter van 3 heeft 1 keer op haar poep gekregen. Toen ze haar zin niet kreeg begon ze mij te stampen ... sindsdien niet meer gebeurt.

Ik snap de discussie wel, waar leg je de grens. Heb vroeger nog met kansarme kinderen gewerkt en daar was geweld dagelijkse kost.
Dat is inderdaad de vraag: waar leg je de grens? Vanaf wanneer is er sprake van kindermishandeling en niet meer van pedagogie?
En ook, wat is dat een "tik"? Is een tik op pakweg de schouder ook verboden, terwijl het eigenlijk geen pijn doet, maar eerder psychologisch werkt?

Ik vrees dat de Tsjeven, omdat zij geen antwoord vinden, het kind met het badwater weggooien.

Al moet gezegd worden dat het totaal verbieden van lichamelijke 'straffen' een algemene tendens aan het worden is in Europa.
Oud 5 januari 2017, 09:13   #31
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat ik kinderen wil meppen ? ze mogen wel wat normaler en kordater opgevoed worden ongeremdheid heeft grenzen nodig , die ongemanierde kut apen werken op mijn zenuwen...later zijn dat volwassen kut apen waar gene mens nog wat mee kan aanvangen .... problematische jongeren ect.. je hebt geen idee wat een verwende mens kan aanrichten en hoeveel ravage dit familiaal en maatschappelijk kan aanvangen ....
Zjust, muyle ! Kordater, flink wat rammel geven, altijd goed. Anders eindigt die 'ongeremdheid' van die kut apen nog met een lidkaart van het vlaams blok.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 09:15   #32
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
IK heb opgevoed geweest in een internaat in de tijd toen alles strenger was , geen spijt op dat gebied , echt niet . Het waren zelfs nog de mooiste jaren van mijn leven. Och op wat trekt het nog hedendaags je mag het hebben jong ...
Zou jij anno 2017 nog aanraden dat mensen hun dochter naar een internaat sturen met lesbische en sadistische nonnen ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 5 januari 2017 om 09:20.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 09:16   #33
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Met welke straf?
Ne pedagogische tik.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 09:18   #34
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zou jij anno 2017 nog aanraden dat mensen hun dochter naar een internaat sturen met lesbische en sadistische nonnen ?

Nooit iets van dat ondervonden.... het waren goeie nonnen die bestonden ook , niet al de nonnen waren monsters.
Oud 5 januari 2017, 09:26   #35
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zjust, muyle ! Kordater, flink wat rammel geven, altijd goed. Anders eindigt die 'ongeremdheid' van die kut apen nog met een lidkaart van het vlaams blok.
Zijt ge daar weer met uw beledigingen aan het VB ... uw plaat blijft hangen maatje denk je t'niet ? en dat die losgeslagen maatschappij op geen kloten meer trekt , dat is zekers de schuld niet van Vlaams Belang (integendeel)
Oud 5 januari 2017, 09:32   #36
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Wanneer hebben ze die wet gestemd? Moet dat gemist hebben.
Het kon, met medeweten ongestraft.
Als je dat niet weet heb je veel gemist.
Oud 5 januari 2017, 09:35   #37
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Het kon, met medeweten ongestraft.
Als je dat niet weet heb je veel gemist.
Dat was de vraag niet. Wanneer is die wet gestemd? U vergelijkt dit met een wetsvoorstel van de CD&V. Ik veronderstel dus dat u appelen met appelen wil vergelijken, nietwaar?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 5 januari 2017 om 09:36.
Oud 5 januari 2017, 09:51   #38
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Als er vandaag al eens kinderen met problemen zijn, moet misschien eerst eens gekeken worden naar de oorzaak in plaats van meppen uit te delen.

Vroeger speelde je op de kleuterschool in de zandbak en met de autootjes. De grootste intellectuele uitdaging was uw veters leren knopen.

Nu leren ze al schrijven, kunnen ze een halve dierentuin benoemen in het Engels en zegt een vijfjarige dat hij later wil bankieren op Wall Street.

Geen wonder dat sommige van die dutskes eens doordraaien.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 09:57   #39
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Als er vandaag al eens kinderen met problemen zijn, moet misschien eerst eens gekeken worden naar de oorzaak in plaats van meppen uit te delen.

Vroeger speelde je op de kleuterschool in de zandbak en met de autootjes. De grootste intellectuele uitdaging was uw veters leren knopen.

Nu leren ze al schrijven, kunnen ze een halve dierentuin benoemen in het Engels en zegt een vijfjarige dat hij later wil bankieren op Wall Street.

Hebt ge zelf kinderen ?

Zo nee, dan weet je niet waar je over spreekt en is het gemakkelijk om commentaar aan de zijlijn te geven.

Zo ja, dan heb je misschien geluk met kinderen die van nature braaf zijn.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2017, 09:58   #40
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht

Ook dat moet ik gemist hebben. Mijn dochter leert lezen en schrijven sinds het eerste leerjaar.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be