![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam dient uit de scholen te veedwijnen. Samen met de erkende status er van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk, eerlijk gezegd, dat "jullie" in 2019 eerder gaan bleiten omdat het VB er met een deel van jullie kiezers vandoor zal zijn.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://islamleerkracht.be/wp-content...n-ontwerp2.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Lees het boek en bekijk hun rituele feesten.
Het is een hegemonisch en totalitaire ideologie. Staat en geloof gescheiden. Nu eens en altijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blafte de N-VA voor de verkiezingen niet dat ze het allemaal eens gingen 'opruimen?'
Ging BDW Antwerpen niet 'opruimen?' Acht dat waren de kiesvee lokmiddelen waarschijnlijk. De dag van vandaag overspoeld Antwerpen meer en meer van al waar we eigenlijk niet om gevraagd hebben, waar we totaal geen boodschap aan hebben maar men laat het maar toe. Misschien is het doom denken van mijnentwege maar ik heb geen goed oog in de toekomst van dat Antwerpen, integendeel zelfs. Uw kinderen- en kleinkinderen gaan nog wat meemaken als men hier geen paal en perk aan gaat stellen en al wat hier zomaar met het Paard van Troje komt binnengevaren terug huiswaarts gaat sturen. Dat er mensen zijn die de Islam willen beleven als godsdienst daar heb ik geen probleem mee maar als men dat overal ten velde in de EU gaat opdringen dan is en blijft dat een BIG problem en dient dat ook verboden te worden. Zo dat was er ook even af ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2017 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar vindt niemand, behalve de VB-kiezer, het storend dat Antwerpen binnen dit en enkele jaren een geïslamiseerde stad wordt ... Ze zullen krijgen wat ze verdiend hebben.
Molenbeek, Schaarbeek, ... 't zijn blijkbaar geen zaken waar lessen moeten uit worden getrokken. Klootjesvolk he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een goede opmerking en leuk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Rustig maar, je hebt niets te vrezen, ze hebben zelfs aan u gedacht bij het ontwerpen van hun posters.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik heb al overwogen om dat als avatar te nemen, een hangmat. Maar ik ben in ziekenkas he. Volgend jaar erkend invalide.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je nu echt geen enkel gazet gelezen, en geen enkele wepsijt van een gazet besurft ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoogmoed komt idd voor de val
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Hij biedt toch oplossingen?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet welke voorstelling Dewinter van de scholen heeft. Denkt hij dat het Nederlands er niet wordt aangeleerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Er staat concreet dat ze geassimileerd dienen te worden op onze normen en waarden.
Wie dat niet doet wordt aangemoedigd te vertrekken. Heb jij een beter voorstel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wederom, dat doe je niet door iets te erkennen dat integratie demotiveert. Je kan "selectief" delen gaan onderwijzen, maar later neemt de ideologie over. Ik vind niet dat wij halal op scholen hadden moeten introduceren, maar een lesje "aanpassen" moeten geven. Wil jij halal? Dan neem je dat van thuis mee. Wil jij onze kruisen weg? Goed dat is een offer dat we bereid zijn te maken, maar dan ook geen offerfeest meer. En dan komen we tot de finale conclusie dat de godsdienstvrijheid niet meer van deze tijden is. Vluchthuizen overspoelen met moslima vrouwen waartegen het gerecht quasi machteloos staat omdat de religie anders predikt. In GB zijn mannen al vrijgesproken van verkrachting via sharia rechtbanken. Doe gewoon consequent individualisme en schaf die godsdienstwaanzin af. Besmet onze kinderen hun geest niet langer met cultuurrelativisme en respect voor jan en alleman om ze als weerloze prooien in de wereld te sturen. Het ideaalplaatje strookt niet meer met het totaalplaatje en wij willen ons continent terug. Weg met de islamisering van Europa. United we stand. |
|
![]() |
![]() |