![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kan ook nooit bij een Nr1 doorspoelen....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() wie heeft er dat interview gezien met de Oostendse visser vorige week of zo ?
die dat het vergaan van zijn schip overleefd heeft ... die verkondigde toch op tv dat m op zijn handen heeft gezeken omdat t zo koud was ... en dat was op nationale TV ... en hier niemand die iets durft zeggen van nog maar in den douche te plassen ... bange schijters (fyi da's een andere draad!!!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ik durf dus te beweren dat een 'golden shower' in BE minder ophef veroorzaakt
naar aanleiding vd verklaringen van die visser immers geen mediaschandaal die visser is zijn job niet kwijt door die golden shower (wel door dat zijn boot gezonken is, maar hij is niet afgezet of ontslagen hé) conclusie : de linkie winkies die schreeuwen om empeachment zijn purtiteinse kwezels ? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() over onnozel zeiken gesproken, waar zit BigF eigenlijk ... in een draad als deze mist ge die toch wel een beetje hé
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 11 januari 2017 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dagelijks bij mijn ochtenddouche. 2 vliegen in 1 klap en elke seconde telt smorgens! Met ecologie heeft het weinig te maken, tis puur uit gemakzucht. Dan moet ik trouwens niet mikken ook, altijd ne lastigen smorgens.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps doucht ge wel eens samen met uw madame s ochtends? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aja verzeker dat ik al op mijn voeten heb gezeikt. Ik voel daar niks bij, het douchewater is ook warm. Mijne jongsten stond overlaatst zelfs ostentatief tegen mijn benen te pissen toen hij bij mij in de douche stond. Een gevoel van trots overviel me!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 11 januari 2017 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() dank u fox! -een gevoel van trots! ik had persoonlijk meer empirische basalere gevoelens verwacht, maar soit, geen erg, die komen mss nog. zijn er hier nog posters die hun gevoelens en ervaringen ivm een golden shower willen delen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() allez, ik zal mijn goed hart ook eens laten spreken :
een aantal jaar geleden werd een kat van me voor mijn ogen aangereden in mijn straat, ze kreeg een serieuze klop van die wagen, maar werd niet platgereden. ik loop dus de straat op, pak die tamelijk bewusteloze kat bij me en stap daar mee door de voortuin ... ge kunt het raden, kat komt bij, en t eerste wat die doet is mij compleet onderzeiken. ik had het eerst niet in de gaten, maar ik kreeg plots een warm gevoel door het t shirt over mijn buik. we hebben dus totnutoe als ervaren gevoelens bij de golden shower : -een gevoel van trots (fox) -een warm gevoel over de buik (anna) next! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 11 januari 2017 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van golden showers doet uw naar rare dingen en wordt het gelig schijnt
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogtijd de mening van een kenner te vragen.
D*mper ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs geen meter.