![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Wie is ze? Het bericht waarop u reageert heeft het over links, dus bedoelt u met ze dan ook links? 2. Wat hebben zij dan met Duitsland gedaan tijdens WO2?
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hangmatterspraat. Trump en Aynerand bewijzen dat je er met de klak naar slaat. Maar ik snap maar al te goed waarom jij onzin posten op het internet verkiest boven geld verdienen.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het viel niet op, hoor.
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ook bij ons stigmatiseren moslims en ander links uitschot al zo lang als ik het me kan herinneren. Dat iedereen die kritiek heeft op migratie racistisch en onverdraagzaam is. We zijn nog lang niet van dat juk verlost. Doe voor jezelf eens de test en ga na hoeveel van je vrienden openlijk verklaren dat ze Trump verkiezen boven Hillary. Dat ze graag de Islamisering van Europa willen tegengaan. Dat ze fier zijn op Theo Francken. Het zullen er niet veel zijn. Niet omdat ze pro Hillary zijn, maar omdat voor Trump stemmen door de media gelijk wordt gesteld aan racisme en discriminatie. Op je eigen werkvloer kun je problemen krijgen door je politieke voorkeur
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ja, dat is exact wat ik jullie verwijt. Het feit dat ik hier direkt voor linkse flufbunny gehouden wordt wegens kritiek op Trump bewijst mijn gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aandacht buiten proportie? Kreeg deze terroristische aanslag dan MEER aandacht dan de aanslagen door Moslims in het Westen waarbij vergelijkbare aantallen doden vielen? Want daar heb ik bitter weinig van gezien moet ik zeggen. Vergelijkingen met Keulen gaan hier niet op. Vergelijk appels met appels: aanslagen met aanslagen, en vergelijk dus met de berichtgeving over Berlijn, Orlando, Nice, Brussel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Zelden een bericht gelezen dat zo'n gebrek aan zelfkennis verraadt. Het wij-zijdenken is zo'n beetje de basis van het rechtse gedachtegoed...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Integendeel, zelfs publiekelijk afstand nemen van die kopvodkwoot (ev via een re-tweet) is er niet bij. Over zwart-wit gesproken, 't jah… Die intellectuele spagaat moet toch ongelooflijk pijn doen, niet ?
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar u zijn overtuigingen plaatst, is eigenlijk niet relevant. Wat zijn overtuigingen zijn, dat is relevant. Informeer u voor u hier probeert iedereen die tegen Trump is als pro-sharia-gek neer te zetten. Ik heb alvast geen last van een intellectuele spagaat. Nu, eerlijk is eerlijk: Trump ook niet. Iedere vorm van intellectueel denkvermogen is deze idioot vreemd.
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel gewoon vast dat de vrouwenonderdrukking binnen de mohammedaanse context, geen kritiek uitlokt bij de emancipatiebeweging en 'goedmenend' links. Dat is imo verontrustender dan een zgn 'idiote' Trump, die maatregelen neemt om eventuele aanslagen te voorkomen, ipv te liggen dweilen als het te laat is. Als het aan de cultuurmarxistische islampijpers lag, zou morgen heel de wereldbevolking binnenmogen. Want wees nu eerlijk; waar denken de linkslullers de immigratielimiet te leggen, die aanduid wanneer het 'genoeg' is geweest ? Tot aan de grens van jullie voordeur, mss ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 5 februari 2017 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of u mij bedoelt met de term 'linkslullers', maar ik ga i.i.g. van die quote geen afstand nemen. Weet u waarom? Omdat ik met die vrouw en haar beweging geen jota te maken heb. Ik neem enkel afstand van zaken die met mij geassocieerd kunnen worden. Qua migratie ben ik altijd vrij duidelijk geweest, dus bij deze voor de elfendertigste keer: ik ben voorstander van een opengrenzenbeleid.
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Ok, blijkbaar is die Sam de kwaadste nog niet:
“In Islam and the Future of Tolerance (2015) gaat hij de dialoog aan met de Britse ex-islamist en politicus Maajid Nawaz om ondanks hun theologische meningsverschillen te zoeken naar een manier om de islam te hervormen zodat zij moderne waarden en mensenrechten zal omarmen. Ze uiten allebei kritiek op "regressief links", het fenomeen waarbij links-georiënteerde westerse niet-moslims islamisme verdedigen onder het mom van cultuurrelativisme.” https://nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Harris_(schrijver) Wat dus op hetzelfde neerkomt als m’n eerdere vaststelling ivm oikofobische cultuurrelativisten/feministen. Je schoot dus in je eigen voet. Citaat:
“She has received numerous awards and honors including “Champion of Change” by the White House, YWCA USA’s Women of Distinction Award for Advocacy and Civic Engagement and the Hala Maksoud Leadership Award from the American Arab Anti-Discrimination Committee. Sarsour was named among 500 of the most influential Muslims in the world. Most recently, Linda was profiled on the front page of the New York Times Metro Section and dubbed “Brooklyn Homegirl in a Hijab” and introduced Linda to their readership as “ Mixing street smarts, activism and her Muslim identity, Linda Sarsour has become a political force”. http://www.arabamericanny.org/lindasarsour/ … tot in de presidentiele regionen toe… Je ziet, redenen genoeg dus om heel die zgn ‘multiculturele emancipatiebeweging’ aka zelfbenoemde ‘democraten’ te associëren met de obscure shariawensen van die monoculturele Sarsour en bij uitbreiding zowat de hele islambeweging, ttz, zolang ze (de linkslullers en de vrouwenbeweging dus) publiekelijk geen afstand nemen van Sarsours subhumane verwensing aan Ayaan Hirshi en Brigitte Gabriel. Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik schoot helemaal niet in mijn voet. Ik ben geen cultuurrelativist. Ik vind de Westerse - en bij uitstek, de Angelsaksische - cultuur in alle mogelijke termen superieur aan de Arabische of de islamitische cultuur. Stop eens met te doen alsof iedereen die tegen president Trump is een cultuurrelativist is. Citaat:
Citaat:
Mag ik er u op wijzen dat ik nergens pleit voor meer migratie, dat ik nergens pleit voor het aanvaarden van islamitische gebruiken, dat ik nergens pleit voor verplichte integratie, ... Ik bepleit individuele vrijheid, niet meer en niet minder.
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Narcisme is een psychiatrische stoornis http://www.volkskrant.nl/wetenschap/...ad00e08a18214c |
|
![]() |
![]() |