![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn bedoeling is niet dat niemand zou weten wie ik ben, er stonden daar foto's op, er werd daar van alles gedeeld, maar dat wil niet zeggen dat ik die informatie met iedereen wil delen. Uw vrienden kennen uw echte naam, maar wilt u dan dat als u over straat loopt om het even wie uw echte naam en adres kent? En wilt u dat uw kinderen op die manier op facebook zitten? Er zijn al gevallen gekend waarbij pedofielen uitzoeken waar die wonen om hen dan lastig te vallen. Of denk aan stalkers die hun slachtoffer op die manier kunnen terugvinden. En uw "dat komt ervan als je tegen de islam bent" bevestigt precies wat ik zeg : dat we tegenwoordig meer en meer afglijden naar DDR toestanden. Je mag hier al geen andere mening meer hebben. Forums op Knack worden gesloten, mensen op facebook worden geweerd, de vrije meningsuiting is echt in gevaar. Trouwens, ik vind het grappig dat mensen hier het normaal vinden dat ze op facebook met naam en voornaam zitten, maar diezelfde mensen zitten hier wel degelijk met een pseudoniem. Dus blijkbaar zijn ze toch niet zo heel hard overtuigd van de voordelen van overal gekend te zijn.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 februari 2017 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als haar vrienden haar kennen is daar toch geen probleem mee, die kennen haar sowieso toch al? Ik vind het nog altijd raar dat mensen het normaal vinden dat iedereen op internet om het even wat over hen te weten zal komen, maar dan heel hard schrikken als iemand hen in "het echte" leven direct bij naam noemt, want "ik ken die helemaal niet". Mensen denken nog teveel dat er een verschil is tussen dat "echte" leven en het internet leven.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou FB (smoelboek) gewoon weg van uw PC of andere toestellen.
Het is en blijft een wreed opdringerig iets. De Mossad ontwikkelde FB. Ik heb er totaal geen probleem mee dat er mensen zijn die inschrijven op FB, dat is en blijft hun probleem. Maar als diezelfde FB zich naar anderen toe, die totaal geen boodschap hebben aan hun 'diensten' zo opdringerig gaat gedragen dat het zich tot in network zet met een regel dat gaat mij dit veel te ver. Er zijn al landen die een verbod ingesteld hebben en FB totaal niet toelaten. U weet dat als u de Politics opkomt er twee 'trackers' zich moeien zijnde: a) Google analytics (die zit bijna overal) b) Facebook Social plugins Ik ga van het standpunt uit dat als ik er geen boodschap aan heb aan FB dat het van mijn PC moet wegblijven. Maar tegenwoordig kan je dat onder de noemer wishful thinking plaatsen denk ik want de rommel (FB) Twitter andere blijven zich tot vervelens opdringen ![]() Bij mij staan ze dan ook blocked ![]() p.s. Mocht u problemen ondervinden met het verwijderen van de één of andere account dan kan deze site best een hulpje zijn, accountkiller.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2017 om 08:31. |
![]() |
![]() |