![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en waar is het centrum voor de gelijkheid van kansen en tegen racismebestrijding??? Is hun neus weer aan het bloeden misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit heeft de francofonie ook maar één ogenblik op voet van gelijkheid willen samenwerken met Vlaanderen... Nooit, nu nog niet. Hun enig oogpunt is het verder uitbouwen en uitbreiden van de francofonie op kosten van de Vlamingen... Francofone instelling en verdraagzaamheid zijn twee woorden die niet bij elkaar passen en iedere aanval op hun francofonie wordt afgedaan als heiligschennis, terijwl zijzelf naar hartelust de Vlamingen vernederen, mismeesteren, bedriegen en bestelen... Ze moeten maar niet zo dwaas zijn om te denken dat ze gelijke rechten zouden hebben dan de grote francofonie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of moeten we zeggen dat het woordje Vlaams voor de pers een vies woord is dat alleen maar mag uitgejouwd en bekakt worden vooral daar waar ze durven tegen la Belgique en zijn linkse vleugel in te gaan... Komt links er nog niet genoeg bekakt vanaf om zich nog te blijven oproepen als de rechtmatige hervormers van Vlaanderen??? Hebben ze Vlaanderen nog niet genoeg padden in de korf gezet en zo onterecht verarmd en tegengewerkt??? Inderdaad, waarom heeft zelfs die madame niet eerder haar mond open gedaan??? Mocht het niet van de top van onze tseven??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat een waakzame en actieve Vlaamse media al dat leed ver teruggedrongen zou kunnen hebben... Oei, wat een zwakeling denkt nu weer zo iets... Als ze opspelen zijn het bleiters en als ze hun mond houden zijn het zwakkelingen... Kan het zijn dat die madam al eerder naar de media is gegaan maar dat ze daar bot vierde, want de media had andere katten te geselen en was niet gediend met de Belgische anti-Vlaamse waarheid; de media moet nl. de enorme winsten van de Vlaams hoogwaardigheidbekleders op het hoogste niveau veilig stellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een politiek correcte analyse; die madam was te zwak... Heel Bruxelles is verfranst maar het was omdat alle Vlamingen te zwak waren en voorzeker geen haar op hun tanden hadden... Wow wat een politieke correctheid en eerlijkheid... Paarde-oogkleppen zijn er niets tegen... en zo iemand wil zich hier voordoen als belezen, kritisch de actualiteit volgend en neutraal... Hij ziet dan ook geen enkele reden om de Vlaamse pers anti-Vlaamse trekjes toe te kennen... ook al ligt hun nepberichtgeving er vingerdik op zodat ze nu alle reacties van de lezers hebben moeten uitbannen zogezegd omdat er enkele viespeuken tussenzaten maar in de werkelijkheid omdat zijzelf de huid vol gescholden werden o.w.v. hun oncorrecte en dwaas gerichte vooroordelen die de lezers met het allergrootste gemak konden afschieten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel liefst feiten, geen alternative news aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over één schepen van één gemeente die ontslag neemt. Niet over brussel, niet over de verfransing van brussel, niet over de anti-vlaamse vlaamse pers, niet over nepberichten, niet over viespeuken en niet over lezersreacties. Concentreer je even, en probeer bij de les te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel Vlaanderen rolt over de grond van het lachen over de orbitante schuldenberg van hoofdzakelijk la Belgique francofone... Heel Vlaanderen springt een gat in lucht omdat ze nu hun eens hoogstaand en goed georganiseerd sociale stelsel moeten afbouwen omdat ze Wallobrux verder moeten pamperen... Inderdaad, u heeft gelijk, de media doen er alles aan opdat heel Vlaanderen het Belgische onrecht tegenover Vlaanderen nog niet inziet en een slapende meerderheid niet hoogdringend een rechtvaardige rechtzetting eist... U heeft gelijk, slaap rustig verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge stelt teveel vragen Marie. Wedden dat je er nooit antwoord op zal krijgen! Bovendien klaag je van alles aan wat je zelf veroorzaakt. Je moet dus niet verwonderd zijn als je zelfs door zogezegde Vlamingen wordt aangevallen. Het is gemakkelijk om gelijk welke bijdrage op dit forum af te breken via een persoonlijke aanval op degene die iets durft/wil schrijven door te stellen dat de schrijver lult. Sommige deelnemers zijn hier wel een andere taal gewend hoor Marie. Voor een paar dagen stelde ik het nog op scherp en heb je gezegd dat ik niet verder wenste mee te lullen. Dat is hetgeen je dus bereikt Marie. Diplomatisch zijn en blijven; ook op een forum; is een aangewezen tactiek alhoewel je er op dit forum weinig onmiddellijk succes zal mee boeken. En daarom Marie handel ik soms ook in de zin van lullen. Maakt mij trouwens niet uit wat jij denkt of iemand anders. Wat principieel voor mij telt is de vraag aan mezelf of ik lul of niet lul. En als ik moet lullen om op dit forum enig bijval of succes te kennen dan beperk ik gewoon mijn bijdragen. Zelfs ik vraag hier aan niemand nog om even na te denken over hetgeen ik zou schrijven. Het heeft trouwens geen zin zoiets te vragen. Iedereen weet het hier toch beter als iemand anders. Dus de conclusie die rest is voor de hand liggend. Ik alleszins trok ze voor mezelf. Dag Marie. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 8 februari 2017 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou de druk van het NVa er voor iets tussen zitten??? Maar de veel grotere vraag, waarom pas vandaag??? Wist de Vlaamse media dan niet dat er problemen in de Vlaamse rand waren??? Waarom zijn ze nooit op onderzoek uitgegaan??? Zijn de Vlamingen hen dat niet waard??? Moesten ze andere belangen dan de Vlaamse belangen verdedigen??? De franstalige bijvoorbeeld, waarbij de franstalige kliek die boven la Belgique heel het land naar de kloten helpt met de medewerking van totaal corrupte Vlaamse eigen-zakkenvullers??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem hoor Marie. Ik weet dat ik steeds op jouw deskundigheid en de kracht van je goed geargumenteerde en onderbouwde analyses kan rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Linkebeek zeg niet genoeg over de mentaliteit van de grote francofonie??? Indien jij dat alternatief nieuws wil noemen... Dat zeg dan meer over de nieuwswaarde van jouw mededelingen en nog meer over jouw capaciteit om de bestaande toestanden te evalueren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feiten hebben alleen belang indien ze in hun context worden bekeken; licht ze eruit en je blijft bij fabeltjeskrant zitten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ligt het niet meer voor de hand dat er gewoon geen probleem was ? Citaat: