Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2017, 16:25   #21
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Bam, schaakmat .
Niets op te zien.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 16:27   #22
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
De slechtste service van dit forum is het aanbieden van een negeerlijst.

Als het gedrag van een forumlid er ver over gaat, verdient hij een ban. Indien dit niet zo is maar je kan er gewoon niet tegen dat die bepaalde persoon op dit forum reageert, dan moet je het zelf maar afbollen.

Een negeerlijst is enkel nuttig voor mensen die de spreekwoordelijke 'hitte in de keuken' niet aankunnen.

Dit is een geventileerde keuken, met een geregelde temperatuur, met je stomme commentaren. In elke draad van omvang kan je waarnemen dat het er vol met permbans zit. Allemaal gasten die de lage temperaturen niet aankonden. Anna is zelf een permban met amnestie die ik niet toelaat mij uit te schelden.

Ik gebruik de moderator al lang niet meer wegens "meningsverschillen". Het RD bijgevolg ook niet .

Qua afbollen: Ik heb hier 12 jaar langer anciënniteit dan jij. We zullen eens zien wie het eerst opzout.

Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2017 om 16:33.
Oud 20 februari 2017, 16:31   #23
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik gebruik de moderator al lang niet meer wegens "meningsverschillen". Het RD bijgevolg ook niet .

Bol het zelf af.
Waarom zou ik het afbollen? Ik geraak niet in dergelijke mate gekwetst, beledigd, geïrriteerd... door andermans reacties dat ik per se een negeerfunctie nodig heb.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 16:33   #24
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Niets op te zien.
LOL!

zijn er buiten de flikken nog andere blanken op te zien mss ???
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 16:34   #25
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik het afbollen? Ik geraak niet in dergelijke mate gekwetst, beledigd, geïrriteerd... door andermans reacties dat ik per se een negeerfunctie nodig heb.

Dit is een geventileerde keuken, met een geregelde temperatuur, met je stomme commentaren. In elke draad van omvang kan je waarnemen dat het er vol met permbans zit. Allemaal gasten die de lage temperaturen niet aankonden. Anna is zelf een permban met amnestie die ik niet toelaat mij uit te schelden.

Citaat:
Ik gebruik de moderator al lang niet meer wegens "meningsverschillen" (eufemisme). Het RD bijgevolg ook niet . De negeerlijst wel. Ik modereer zelf mijn contacten.
Qua afbollen: Hoe zwaar ik ook geviseerd wordt, Ik heb hier 12 jaar langer anciënniteit dan jij. We zullen eens zien wie het eerst opzout.

Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2017 om 16:36.
Oud 20 februari 2017, 16:35   #26
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niets op te zien.
Kijk eens naar de omstaanders.

Of gaat u een verregaande naïviteit faken en beweren dat de omstaanders die u in het filmpje ziet daar zouden hebben gestaan als de dievegges blank waren geweest?

Voor Noord-Afrikanen geldt de slogan 'eigen volk eerst' nog veel meer dan voor de gemiddelde Vlaams Belanger hoor.
Oud 20 februari 2017, 16:36   #27
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Qua afbollen: Ik heb hier 12 jaar langer anciënniteit dan jij. We zullen eens zien wie het eerst opzout.
Dit bevestigt toch enkel maar wat ik hierboven zei? Als het gedrag er over gaat, volgt een ban.
Oud 20 februari 2017, 16:38   #28
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk eens naar de omstaanders.

Of gaat u een verregaande naïviteit faken en beweren dat de omstaanders die u in het filmpje ziet daar zouden hebben gestaan als de dievegges blank waren geweest?

Voor Noord-Afrikanen geldt de slogan 'eigen volk eerst' nog veel meer dan voor de gemiddelde Vlaams Belanger hoor.
Het gaat over de dieveggen, die kreeg ik niet te zien.

Ik vind de islamisering van Antwerpen ook niet leuk- maar ik kom er al niet meer sinds .....1993. Trek je plan ermee. Veel succes.
Oud 20 februari 2017, 16:39   #29
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Qua afbollen: Hoe zwaar ik ook geviseerd wordt, Ik heb hier 12 jaar langer anciënniteit dan jij. We zullen eens zien wie het eerst opzout.
ola, eno, als je me dat wil aansmeren, dan moet je heel t verhaal brengen hé ...
permban
voor een rel met één van de moderatoren over een formulering in het reglement, reglement dat ondertussen herschreven werd, en mod die ondertussen al verschwunden is ...

en over uitschelden ... iedereen weet ondertussen dat jij heel ruime persoonlijke definities hanteert ivm pa, uitschelden en trollen, dat jij je eigen woordenboek schrijft, dat is uw zaak hé ...
Oud 20 februari 2017, 16:39   #30
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik vind de islamisering van Antwerpen ook niet leuk- maar ik kom er al niet meer sinds .....1993. Trek je plan ermee. Veel succes.
culturele hoofdstad, waar is den tijd!
Oud 20 februari 2017, 16:45   #31
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit bevestigt toch enkel maar wat ik hierboven zei? Als het gedrag er over gaat, volgt een ban.
Het staat iedereen vrij de negeerlijst te gebruiken of niet.

Over de stomme heat of the kitchen metafoor rep je niet meer hé nadat ik je aandacht trok op de air-conditioning die diegenen die de temperatuur teveel doen oplopen, per permban afzuigt.

Jij bevestigt alleen je onbegrip en je onkunde over mijn persoonlijk gebruik van de negeerlijst.
Ik begon de negeerlijst te gebruiken in mijn 13º forumjaar omdat ik de moderator niet meer kan/wil gebruiken. Het was inderdaad dat of wegblijven. Wat weet jij van dat soort verwikkelingen, onschuldig zieltje.

Andere fora tonen zelfs de quotes niet van personen op de negeerlijst. Dat is tenminste een complete dienst.

Off topic gesloten.

Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2017 om 17:03.
Oud 20 februari 2017, 16:47   #32
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 16:48   #33
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
hier of in t nachtcafé ?
Oud 20 februari 2017, 16:55   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Aarg, iel aarg...
3 inspecteurs laten zich aftroeven door 3 pubermeisjes. Misschien moeten de mejuffertjes in het blauw een andere carrièrepad overwegen. Kleuteronderwijs ofzo.
Ge gaat toch niet beweren dat ze zich mogen verdedigen?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 17:00   #35
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 17:14   #36
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U heeft niet verder gelezen dan de eerste zin van mijn reactie? Een blik op de omstaanders kan veelzeggend zijn hoor.
Oud 20 februari 2017, 17:16   #37
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Over de stomme heat of the kitchen metafoor rep je niet meer hé nadat ik je aandacht trok op de air-conditioning die diegenen die de temperatuur teveel doen oplopen, per permban afzuigt.
Mijn metafoor blijft staan hoor. De airco zorgt ervoor dat de hitte in de keuken draaglijk blijft. Hierover zei ik reeds:

Citaat:

Blijkbaar vind jij echter het nog steeds te warm.

Citaat:

Jij bevestigt alleen je onbegrip en je onkunde over mijn persoonlijk gebruik van de negeerlijst.
Uw persoonlijk gebruik van de negeerlijst interesseert me niet. Ik heb zin noch interesse om het negeergedrag van alle forumleden hier te gaan bestuderen.

Het enige dat me interesseert is dat je ze gebruikt. De negeerlijst gebruiken vind ik een teken van zwakte.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 20 februari 2017 om 17:18.
Oud 20 februari 2017, 17:17   #38
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik begon de negeerlijst te gebruiken in mijn 13º forumjaar omdat ik de moderator niet meer kan/wil gebruiken. Het was inderdaad dat of wegblijven. Wat weet jij van dat soort verwikkelingen, onschuldig zieltje.

Andere fora tonen zelfs de quotes niet van personen op de negeerlijst. Dat is tenminste een complete dienst.

Off topic gesloten.

Ik begin me af te vragen of onze vriend soms aan de pruimenjenever uit de kelder van de huisbazin zit...
Gaat hij de weg van onze vriend peche op ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 17:18   #39
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Natuurlijk mogen ze dat. Zolang ze maar proportioneel geweld gebruiken. Een goeie mot met de matrak, dat brengt direct kalmte en rust.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2017, 17:27   #40
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk mogen ze dat. Zolang ze maar proportioneel geweld gebruiken. Een goeie mot met de matrak, dat brengt direct kalmte en rust.
Of rellen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be