![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een geventileerde keuken, met een geregelde temperatuur, met je stomme commentaren. In elke draad van omvang kan je waarnemen dat het er vol met permbans zit. Allemaal gasten die de lage temperaturen niet aankonden. Anna is zelf een permban met amnestie die ik niet toelaat mij uit te schelden. Ik gebruik de moderator al lang niet meer wegens "meningsverschillen". Het RD bijgevolg ook niet . Qua afbollen: Ik heb hier 12 jaar langer anciënniteit dan jij. We zullen eens zien wie het eerst opzout. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2017 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik het afbollen? Ik geraak niet in dergelijke mate gekwetst, beledigd, geïrriteerd... door andermans reacties dat ik per se een negeerfunctie nodig heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een geventileerde keuken, met een geregelde temperatuur, met je stomme commentaren. In elke draad van omvang kan je waarnemen dat het er vol met permbans zit. Allemaal gasten die de lage temperaturen niet aankonden. Anna is zelf een permban met amnestie die ik niet toelaat mij uit te schelden. Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2017 om 16:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens naar de omstaanders.
Of gaat u een verregaande naïviteit faken en beweren dat de omstaanders die u in het filmpje ziet daar zouden hebben gestaan als de dievegges blank waren geweest? Voor Noord-Afrikanen geldt de slogan 'eigen volk eerst' nog veel meer dan voor de gemiddelde Vlaams Belanger hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind de islamisering van Antwerpen ook niet leuk- maar ik kom er al niet meer sinds .....1993. Trek je plan ermee. Veel succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
permban voor een rel met één van de moderatoren over een formulering in het reglement, reglement dat ondertussen herschreven werd, en mod die ondertussen al verschwunden is ... en over uitschelden ... iedereen weet ondertussen dat jij heel ruime persoonlijke definities hanteert ivm pa, uitschelden en trollen, dat jij je eigen woordenboek schrijft, dat is uw zaak hé ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de stomme heat of the kitchen metafoor rep je niet meer hé nadat ik je aandacht trok op de air-conditioning die diegenen die de temperatuur teveel doen oplopen, per permban afzuigt. Jij bevestigt alleen je onbegrip en je onkunde over mijn persoonlijk gebruik van de negeerlijst. Ik begon de negeerlijst te gebruiken in mijn 13º forumjaar omdat ik de moderator niet meer kan/wil gebruiken. Het was inderdaad dat of wegblijven. Wat weet jij van dat soort verwikkelingen, onschuldig zieltje. Andere fora tonen zelfs de quotes niet van personen op de negeerlijst. Dat is tenminste een complete dienst. Off topic gesloten. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2017 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft niet verder gelezen dan de eerste zin van mijn reactie? Een blik op de omstaanders kan veelzeggend zijn hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blijkbaar vind jij echter het nog steeds te warm. Citaat:
Het enige dat me interesseert is dat je ze gebruikt. De negeerlijst gebruiken vind ik een teken van zwakte. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 20 februari 2017 om 17:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin me af te vragen of onze vriend soms aan de pruimenjenever uit de kelder van de huisbazin zit... Gaat hij de weg van onze vriend peche op ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk mogen ze dat. Zolang ze maar proportioneel geweld gebruiken. Een goeie mot met de matrak, dat brengt direct kalmte en rust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |