![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoel ik nu ook net te zeggen. Eigenlijk zouden allochtonen die meer dan 2 kinderen per direct het land moeten uitgezet worden voor misdaden tegen de mensheid. Maar niet politiek correct. Het feminisme (tot daar aan toe, ze weten alleen zelf niet goed wat ze willen. "De vrouwtjes".) en de multikul zijn heilige huisjes geworden.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Héél die multiculturele zwijnerij trek op geen kloten .... doordat is er geen horizon van geluk meer bij veel mensen.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 maart 2017 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() wat is dat nu weer voor kul ... zij U blind of wat ? ziede gij dan niet dat alles dood geleefd is rondom U .... zo dood als een rotte pier ... en ik ben niet zat jong ...en weduwe ook niet en ik rook niet. T' is juist gelijk de algemene tijdsgeest die dood is ... de ziel is weg ..
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 maart 2017 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Willy Derby zong er al over (Heidewitzka, vooruit geef gas) in 1937 : https://www.youtube.com/watch?v=XeDQwlAi8oU&gl=BE
En wat hebben we nu? rappende negers en bloot zwart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat de échte creatieve explosie nog moet beginnen. In de vermaledijde jaren '80 kwam de "Bel Pop" tot bloei, met als belangrijkste variant ongetwijfeld de "New Beat", een genre dat een enorme internationale impact heeft gehad. De zotten van Front 242 waren er al van in het begin van de 80er jaren bij! Verder waren er (uit de buitenlanden) ook nog commercieel succesvolle bands als Sonic Youth, Hüsker Dü, The Pixies, The Human League, The Triffids, The Jesus & Mary Chain, Echo & The Bunnymen, Bad Brains, Miami Sound Machine, Grandmaster Flash & The Furious Five, Metallica, Run DMC, INXS, Public Enemy, The Smiths, New Order, ... enz... enz... enz... Te véél om allemaal in één mensenleven beluisterd te krijgen, eigenlijk. Tenzij ge dag in dag uit in een hangmat kunt blijven liggen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik zal de jaren '80 altijd blijven associeren met brommerkes verkopen, naar 't voetbal gaan kijken, vakantieliefdes, gaan liften, knokpartijen, schoolmoeheid, stomme bands zoals Modern Talking of Duran Duran, concerten, eerste dronkenschap, eerste jointje, vakantiewerk, ... Niets is zo goed als de eerste keer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat overblijft is de chaos en krankzinnigheid van de moderne kunst en wat de muziek betreft zoveel mogelijk herrie te maken.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die dat op kan lossen is God: de wedergeboorte van Jahweh.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Daar zie !! nog ene die het opmerkt dat "de levensziel dood aan het gaan is ...merkte ik hier ook ergens op .. het geestelijke van de mensen gaat achteruit ... vroeger gingen de mensen naar de kerk en stonden ze onder het geloof ...nu zijn ze verloren zielen aan het worden... er zou iets moeten komen in die plaats om de mensen weer spiritueel te ontwikkelen...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 maart 2017 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op muziekgebied was het wat mij betreft grotendeels bekeken na '91.
Na de populaire doorbraak van aids was het ook gedaan met het libertijnse amusement. Weg vrijheid, weg onschuld. Vandaag zijn er andere opwindende dingen zoals kaalkoppen, kaalkutten, rap-lawijt en muezin, die tot 5 maal daags hun buikpijn luidkeels verkondigen omdat hun harem personeel niet kan koken. Amai, tof is anders!
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |