![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind ook dat ze onze normen moeten respecteren.
Drugs spuiten bijvoorbeeld. Is er anders nog een "norm"?
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik versta nog altijd niet waarom dat nomaden volk bij ons komt wonen en waarom ze hier uitgenodigd zijn zo massaal ?? ,, ze storen mijn bestaan... ze verstoren de al jaren gewone gang van zaken en onze cultuur met hun vulgaire manieren van leven ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() In feite storen ze .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar zeg je zoiets. Maar jij hebt allerlei priesters nodig om te vertellen wat goed voor je is, je bent een slaaf. Maar aan de andere kant als god niet bestaat ben je vrij. Maar vrij om wat te doen? Je vol drugs spuiten kan ook niet de bedoeling zijn. Ik denk dat je eens moet reflecteren over dit alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, koekie het zijn niet allemaal trutten. De meesten zijn schattig, maar je hebt er van die koppige/onflexibele types tussen die denken het allemaal beter te weten terwijl ze juist niets weten en waar je je moet inhouden om je broeksriem niet uit te doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik versta niet waarom alles nu de laatste jaren "moet" wijken voor die nomaden ? hun continenten zijn toch groot genoeg ... die zitten hier niet op hun plaats ze dringen zich onbeschaamd binnen in een Westerse sfeer ... dit is gewoon boertig van mensen die dit willen opdringen uit de politieke middens dit is gewoon onbeschaafd en lomp in feite achterlijk lomp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu is er anarchie. Maar stuur je kinderen eens naar school.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 24 maart 2017 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Bla bla en tegen de volgende verkiezingen is er nog niets gedaan.
Het probleem is dat radicale imams vrijweegs kunnen reizen doorheen heel Europa en de massa opzetten. JA mensen, er komt oorlog, een heilige oorlog. Wie stond hier jaren geleden zo te juichen om achter dictators als Saddam en Khadaffi te gaan? Khadaffi had wel een contract met Italië om de vluchtlingenstroom tegen te houden en onderdrukte ocharme jihadisten. Wat een dictator. Kijkt nu, de wereld staat in lichterlaaie en het is volbracht. There is no escape. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil geen oorlog, maar er is geen terugweg meer. De wereld verkeert in een zwakke positie en een nieuwe macht grijpt daarop in. Het oefent al reeds veel invloed op eigen bodem uit en het hangt allemaal aan een zeer gespannen draadje dat ieder moment kan snappen. Het zal als een dief in de nacht komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben 59 jaar oud. 35 jaar geleden kwamen "ze" stilaan het land binnen. Mag ik vragen wat er nu zo verrijkend is, na al die jaren ?
Wat zijn ook alweer de voordelen ? Kijk naar Antwerpen en sommige delen van Brussel. Kan je dan nog, zonder in een lach te schieten, blijven staan achter die 'heerlijk mulicul' ? Dan is er toch een serieus gebrek aan hersencellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Tjah, eigen cultuur onderscheidt zichzelf tussen links en rechts.
Maar staat wel verbaasd te kijken als een andere cultuur hen dan inhaalt en als een derde hond met het been gaat lopen. Word eens wakker beste mensen. Tik tok. Laatst gewijzigd door Peche : 24 maart 2017 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb medelijden met de generatie's achter ons ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anders dien ik klacht in wegens racisme. Erg hè?
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() tjah, het is wat het is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens gezegd dat het bij wet verboden moet worden dat men gebruik mag maken van zijn vrije meningsuiting tijdens begrafenisplechtigheden ? Neen meneer !!!! Dat heb ik niet gedaan. Maar gij meneer, met jouw vrijheidsgestrijd: zoudt gij dat ooit doen, zo rechtstaan in een uitvaartdienst om te zeggen dat er geen god bestaat en geen hemel ? Dat is pertang niet strafbaar volgens de wet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |