![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Vlaanderen maken ze namelijk de kinderen die stout zijn bang met o.a. het gezegde, braaf zijn of je krijgt van de Chinees! Daarom krijgen blanke kindjes het al eens benauwd als ze een gele persoon zien.
|
|
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jaja er was niks zo erg als dat de sint kwam en zwarte piet zei: "Pas maar op, of we gaan chinees halen." Dan waren die rotjong heel stillekes.
Laatst gewijzigd door Hoomer : 1 april 2017 om 18:07. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
mja het beste zou zijn zo'n 6-7-8j, nog geen pubers of pre-pubers en zijn ze ook reeds enige tijd uit de luiers.... ik moet zeggen dat ik best wel tegen dat laatste opkijk, ben namelijk best wel iemand met smetvrees denk ik....
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
De truuk is er niet te neig bij stil staan en geen verwachtingen tegenover af te projecteren.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus vies van babykak, jongens toch ...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een jongen en een meisje zou het beste zijn, 2 jongens ook wel, maar 2 meisjes hum liever niet, uit ervaring weet ik namelijk dat die in de pubertijd bijna enkel met kleren & make-up bezig zijn, daar heb ik eerlijk gezegd niet veel zin....
Laatst gewijzigd door bembem : 1 april 2017 om 18:13. |
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoor u al komen, je wil twee negers met een chappement van zeventig centimeter.
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Selectief in het geslacht! Dat is discriminatie op basis van geslacht, is dat niet strafbaar? |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
liefst geen volwassenen nee, ze moeten wat maleabel zijn hé, over de rest no comment hihihi
Laatst gewijzigd door bembem : 1 april 2017 om 18:15. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik heb trouwens altijd graag een zoon gehad, dat is eens iets anders dan de tot nu overheersende vrouwelijke omgeving waar ik mee in aanraking kwam....
Laatst gewijzigd door bembem : 1 april 2017 om 18:21. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
Er zijn mannen genoeg die een huisvrouw willen, ik was er ook zo eentje.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ihihi
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk zoekt u een kant-en-klare familie op maat. Dat is zowat onmogelijk. U mag met hen niet zomaar een verbintenis aangaan om uzelf te verzekeren van een goed inkomen en een verzorgde oude dag. U moet bereid zijn zelf te investeren : veel liefde en vriendschap voor die kinderen en natuurlijk ook voor hun vader. Anders heeft uw plan geen kans van slagen.
|
|
|
#37 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voorts: jij doet wat je wilt natuurlijk, maar ik denk dat het een slecht idee is, dat je een relatie zou beginnen met 'zomaar' een man, enkel omdat hij kinderen heeft. Eerlijk: mocht dat mijn kleinkinderen overkomen; ik stak er stokje voor. Ik zou als een leeuwin vechten! Kinderen mogen nooit de speelbal worden van 'gekke' ideeën of gekke niet-realistische dromen van een volwassene. Sorry bem, maar ik vind het NIET ok, dat plan van jou. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|