![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() vreemdelingen bestaan alleen in jullie hoofd.. Persoonlijk bestaan er voor alleen mensen. Racisten hebben in mijn ogen een psychisch probleem
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat vooral ook verwerpelijk is, is het verkeerd toepassen van het woord racisme en aannemen alsof enkel vreemdelingen het slachtoffer zijn. Zelfs geloven dat niet alle mensen gelijk zijn, maar wel gelijkwaardig wordt beschuldigd als racisme.
Bange blanke man ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 15 november 2004 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik ben -ik denk zoals de grote meerderheid in Vlaanderen- tegen racisme en discriminatie, ook tegen discriminatie van onszelf, zoals we stilaan beginnen doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zit iedereen te janken op het feit dat er vreemdelingen zijn?
Het is onze eigen fout, we hebben ze zelf binnen gelaten.. Achteraf komen wenen is makkelijk e! |
![]() |
![]() |