![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() De reden dat links graag zou hebben dat deze regering valt is duidelijk dat ze "weten" dat er nog veel stront ligt en ze dat graag verborgen zouden houden. Doorgaan regering Michel..........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homegoal Marie. Trek het je niet aan.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Waarom gaf hij dan zijn ontslag of hebben journalisten niet dezelfde rechten als de andere mensen die wel mogen opkomen bij verkiezingen???
Ik zou dat inderdaad logisch vinden indien ze hun journalistieke objectiviteit daardoor in gevaar zou brengen; maar de meeste journalisten hebben hun journalistieke objectiviteit al totaal verspeeld, dus waarom moeten ze dan nog ontslag nemen om een schijnobjectiviteit te behouden??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Antwerpen komt er volgend jaar een lijst met roodgroene stront
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je omwille van de taak die je daarbij dan opneemt, verplicht ontslag zou moeten nemen, zou dan wel erg haaks staan op dat begrip "verlof". Mijn geheugen vol gaten meent te moeten naar boven brengen dat Bracke, na enige tijd als politicus, ging afgevaardigd worden naar de Raad van Bestuur van de bRT. En d�*�*r zou, als ik dus juist zou zijn, de onverenigbaarheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alweer zoveel goesting om er nog eens twaalf maanden in te vliegen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk van wel. De regels bij de VRT zijn wat ze zijn, het maakt niet uit of Bracke voor SP&A een mandaat opneemt of voor NV-A.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U schrijft bijverdiend ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb je goed gelezen. Want dat staat er; dus ik zal dat zo geschreven hebben.
De ambtenaren waar hun nu om gaat, daar in het parlement, kregen 500 euro extra per maand. Enkel en alleen omdat zij betrokken waren bij dat pensioensfonds. En blijkbaar werd dat nergens aangegeven, wat sociale en fiscale fraude is. Dat is dus wel degelijk 'bijverdienen'. En mij maakt ge niet wijs dat daar onderling tussen de partijen die het voor het zeggen hadden op dat moment, geen "afspraken" onder mekaar gemaakt werden. .
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat er intussen ook voldoende "deze-regering-stront" ligt dat ze begrijpelijkerwijze verborgen willen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie of wat belet jou om de beerput van deze regering open te gooien?
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- zelf ontslagbrief indienen. - profiteren van politiek verlof om geen rechten te verliezen. - zelf ontslagbrief indienden en verzaken aan opzeg. Waarvoor kiezen de ambtenaren die namens N-VA op een lijst staan of een mandaat bekleden ? Juist ja, .... .
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 mei 2017 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NVa is eerder rechts, zoals iedereen weet; de politiek correcte meute maakt daar extreem rechts van en extreem rechts, volgens hun 'politieke correctheid' mag zonder proces of democratische rechten neergeknald worden... Tot daar hun politieke correctheid die mij meer en meer aan de jaren dertig van de vorige eeuw doen denken... Toen noemden ze dat facisme; vandaag noemen ze dat anti-facisme... Maar beiden zijn strontziek in hetzelfde bedje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het niet nobel zijn een "pensenkermis" te organiseren met BBQ en Loterij om de Bracke te steunen in deze financieel moeilijke tijden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Druk op de bel, dan komt de verpleegster je helpen. Anders gaat het weer een vieze boel worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ronse & Brakel: aandoenlijk die liefde.