![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo gaat dat, als je de Omerta doorbreekt. Crombez mag al tevreden zijn als hij morgen geen paardekop in zijn bed vindt.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Close is een even grote parvenu als Mayeur, maar parvenu's worden beloond ipv uit de PS gezwierd.
Typisch Belgisch. Hopelijk voor Crombez reageert de kiezer op gepaste wijze op deze zoveelste schande. Ik heb Crombez onderschat. In Belgique wordt een gehouden woord afgestraft, maar van mij krijgt hij, voor deze keer, een welverdiend bloemetje. ![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je trolreacties worden alsmaar korter, Henri.
Deze keer kom je maar aan twee woorden en in totaal acht letters. Wat scheelt eraan, jongen? Ontbreekt de inspiratie? Mankeer je argumenten? Kan je niet beter? Of ben je simpelweg niet in staat om een discussie te voeren?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=q2CX20bBNJE
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor ene keer neem ik het je echter niet kwalijk want de bestemmeling is toch een sos. Nu nog hetzelfde bloemeke voor Bracke. Ge moogt dan wel de doornen laten zitten dit maal.-> 't Is voor een vaandelvluchtige sos.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170609_02918427 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik leer hier alle dagen bij Knuppel. De zenuwen staan hier momenteel nog meer gespannen dan anders en dan worden er fouten gemaakt. Kalm blijven is de boodschap. Toen ik op het forum kwam dacht ik dat ik mocht aankaarten dat er een bepaald probleem was. En dat was dat enkelingen met veel geld er zelfs in slaagden om gewestplanning om zeep te helpen. Bouwgronden omvormen dus tot ontoegankelijke braakgronden. Onmiddellijk kreeg ik hier een paar heren op mijne nek die mij probeerden duidelijk te maken dat ik beter "Stedenbouw" met rust liet. Ik heb zelfs moeten slikken dat dit een forum was waar gemeentelijke politiek niet aan de orde was. Peanuts dus! Maar als het over de Brusselse stedelijke problematiek gaat klad een der zeveraars hier wel een topic vol met zijn meningen. Zeveraar II schiet in zijn ijver hier de hoofdvogel af van de staande wip en ........verdwijnt dan spoorloos. Wat heb ik nog geleerd? Wel er zitten hier op dit forum een aantal deelnemers die bijzonder goed op de hoogte zijn van het politieke gebeuren en ook zeer goed gedocumenteerd zijn. Sommigen zijn misschien "hangmatters" maar ik denk dat er hier zelfs parlementairen posten die zelfs tijdens de plenaire vergaderingen op alle mogelijke momenten van de dag tijd voor discussies vrij maken. Maar zolang ook deze topic een bepaalde richting uitging hadden ze dus wel commentaar maar zwegen als vermoord als er hier belangrijke stommiteiten verteld worden die ook niet in de kraam pasten van hun partij. Niks gezien en nog minder gehoord natuurlijk. Ze zijn wel selectief in hun reactie. De meest toegepaste methode is niks zien dus. Maar ook kreten en one-liners onttrekken de aandacht aan bepaalde tussenkomsten met enige inhoud. Zo vlug mogelijk het beeld van de "verreziender" aan het oog onttrekken. ![]() Ik geef grif toe dat ik wat politiek betreft maar een leek ben. Maar mijn werk bestond er vroeger in dat ik boekhoudingen mocht/moest onderzoeken van scheefrijders. En.....ik heb daar enorm veel geleerd en gemerkt. Mijn dienst had toegang tot trouwens alle gegevens uit heel België. Ook dat werd afgeschaft door invoer van beperkende regeltjes. Zelfs door bepaalde mensen op een zijspoor te rangeren. Ik was dus heel tevreden dat het ogenblik er was dat ik mijn spade over de haag kon gooien. Deze topic is trouwens de zoveelste herhaling. Ooit maakte iemand de opmerking dat men politiekers alleen zag of hoorde als ze geld nodig hadden. Hij werd afgevoerd. Onze kroonjuwelen werden verkocht aan het buitenland. Geld dat daar verdwijnt is moeilijker te traceren. Maar goed. Ik ben tevreden dat ik er van af ben. Normaal had ik dood moeten zijn. Maar ik ben reeds officieel een aantal jaren zelf hangmatter. Het politieke reilen en zeilen kan me dus geen barst meer schelen. Dat is ook de reden waarom mijn zeer occasionele activiteit op dit forum nog zal dalen. Het sop is trouwens de kool niet waard. ![]() Ik schreef het gisteren trouwens nog. Een strijd voor dertig man en een paardenkop. De winnaars krijgen allemaal het ereteken van "La vache qui rit" De koe geeft hier wel bijna nooit melk. En nu maak ik plaats voor een paar vlugge one-liners zonder inhoud. Groetjes nog en...het amusement. Laatst gewijzigd door werkman : 10 juni 2017 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt er trouwens meer en meer op dat de Brusselse PS samen met OVLD Crombez bij zijn teelballen hebben genomen: enkel Crombez beweert dat er werd voorgesteld om Mayeur terug schepen te maken en al de rest ontkent dit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crombez verliest zijn zelfbeheersing:
http://www.hln.be/hln/nl/39944/Yvan-...e-boeren.dhtml John Crombez keihard na heisa in Brussel: "Open Vld zijn laffe boeren" |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Go go go Crombez!
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overwegende dat Crombez de enige is met zijn verhaaltje is bewezen dat hij de leugenaar en bedrieger is. ![]() Waarvan de zoveelste keer akte. Ik vraag mij serieus af wat ik hier blijf doen op dit forum. Ook voor de zoveelste keer trouwens. De schuld ligt bij mezelf. In een mesthoop moet men niet achter diamanten zoeken. Nog een goeie mop in deze draad. Het blok moet best zwijgen want ze doen toch niks. Wel; dat noem ik een open deur in stampen met twee voeten. Het blok laat best dus alle deuren open. Deuren vervangen kost geld! Verder reageer ik er niet op. Op den duur verdenken ze mij nog dat ik een blokker ben. Mijn "zwart" verleden is al zwaar genoeg geweest. De VU was en is trouwens de schuld dat alles hier vierkant draait. ![]() Maar.....dat zijn geschiedkundige memoires van een oude zak. Je moet bijtijds plaats maken voor de jeugd. Die weten alles beter over het heden. Zijn er nog doden die men kan aanwijzen als de grote schuldigen? ![]() Conclusie? Het is hier serieus aan het stinken in dit land. De strijd beperkt zich niet meer tussen mestkevers en strontvliegen. Iedereen geraakt betrokken en niemand wordt er beter van. Ik heb ooit dat gevoel nog gehad toen ik het boek "Ik, Jan Cremer" las. De auteur slingerde wel veel met vuile "pampers" in het rond maar je kon af en toe wel eens lachen met de inhoud. Want het lag er vingerdik op dat hij zichzelf niet "au serieux' nam. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 10 juni 2017 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 juni 2017 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Twintigdubbel reeds in deze draad alleen al! Feitelijk ben jij een walgelijke kerel! Maar je bent niet de enige. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 10 juni 2017 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crombez wint misschien wel aan geloofwaardigheid maar zoals reeds gezegd: Sp.a blijft dezelfde partij met dezelfde historische smeerlapperij die ze met zich meeslepen. De schandalen, de misdaden, het gegraai verdwijnt daar niet zomaar mee.
En het is zoals ik elders op dit forum las: na wat zon en genoeg Jupilers is het plebs dit zo vergeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het moet zijn dat Vandelanot er winst in ziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het moet zijn dat Vandelanot er winst in ziet.
![]() |
![]() |