![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
er is nu een vacuüm in de Waalse politiek door der undergang van de PS die zal opgevuld moeten worden ik vermoed de PTB CDH zoek een opening bij de MR dus lijkt me Michel 2 of Theo Franken 1 het meest logische CDV-OVLD-NVA-CDH-MR
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees echter dat de MR al beloftes gedaan heeft aan het CDH om ze tot dit 'verraad' te laten komen. De beste Macchiavelistische streek zou natuurlijk zijn dat de MR van krommenaas gebaart en niet met de CDH meewil. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iets wat ik ten zeerste betwijfel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn analyse is anders. cdh ziet dat de electorale gevolgen van de schandalen voor haar niks opleveren. De winnaars zijn de PTB, en in mindere mate Ecolo en MR. Tijd dus voor een gok om dat tij te keren.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij maakt niemand wijs dat de CDH 30 jaar in hetzelfde bed ligt als de PS, en pas wakker wordt pal voor de gapende afgrond.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 juni 2017 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het NVA model heeft het PS overleeft. Zelfs nu in Wallonië en naast MR zit nu ook CDH te kijken om mee te stappen met dat NVA model
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het is beter te scheiden met lage schulden dan met een hoge schuldenberg. persoonlijk zie ik liever NVA meegaan met Michel II en drastisch de schulden naar beneden halen. Men voorspeld 130.000 nieuw jobs. Als het beleid die nu bezig is, nog een decennia kan gedaan worden, dan ligt de baan mooier open voor stappen naar Vlaamse onafhankelijkheid In België MR/CDH/OVLS/CDV/NVA die de schulden opruimen en in Wallonië een communistisch beleid die vlaanderen wakker maakt
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij heeft de NVA een probleem: de PS was DE VIJAND. Wie gaat er nu de vijand zijn als de PS in de touwen hangt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat de het de PS was die opriep om er alles, �*lles aan te doen om de N-VA (opnieuw) te vermijden. Zelfs al is de N-VA al sinds de voorlaatste verkiezingen de grootste partij. Maar d�*�*r maakt dademelee geen spel van, hé?
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NVA heeft daar toch niks mee te maken? Is een evolutie in de Franstalige politiek die zich ook zonder de regering Michel had voorgedaan.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nva en Vbl over één kam scheren. Nva is "voor" en zoekt een manier en een strategie om "voor" op te bouwen. Ook al betekend dit compromissen maken om op één van de tentakels van de octopus te versterken. Op voorwaarde dat de octopus geen tentakel verliest. Het Vbl is anders. Deze heeft door hun gedrag een cordon gekregen Ik lees nu dat de PS een cordon heeft gekregen in Wallonië zelf, dat is enoooooooorm merkwaardig. Lees daarbij dat PTB ook wel een cordon zal krijgen aan Vlaamse kant Nva heeft dus geen vijand nodig om eigen kraht te promoten De PS daarintegen , telkens als de PS in problemen kwam. Dan moest de oorlog 40-45 worden geactiveerd om de schapen te groeperen . Tegen de boze wolf de Vlamingen en de herder PS ik denk dat anno juni 2017 deze tactiek kan begraven worden. Er staat een nieuwe generatie Walen klaar
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 21 juni 2017 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om het even welke huidige franstalige partij die terug op die nagel wil kloppen zal meer dan gunstige resultaten bekomen... |
|
![]() |
![]() |