![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel borstvoeding in het openbaar, als ik er ook even aan mag lebberen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar show your tits lady's. Sowieso moeten wij naar een maatschappij dat niet zo bekrompen om dat soort dingen doet.
Laat mensen lekker zelf kiezen. Naakt of in een coltrui, boeien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat raar. Want daar gaan ze bij hun moslimklanten niet mee scoren. Denk ik.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen erotische show hé gasten. Ge ziet gij niks geen tepel, die kleine zijne mond zit daarop. Ochod misschien één halve seconde ja. En de buik, poep, schouders ... van de mama blijven bedekt hé. Mama's die de borst moeten geven, maar toch even meegaan op wandeling, op restaurant, op shopping, naar een jeugdsportwedstrijd van het nichtje .... dat zijn niet alleen 'deftige' mama's, maar vooral ook sociale mama's. Ik krijg de indruk dat sommigen hier echt achterlijke apen zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Eten is een intiem moment en zou ten alle tijde verboden moeten zijn en worden in het openbaar. Zowel voor kinderen als volwassenen. Als ge honger hebt, wacht dan maar tot ge thuis zijt. Voedsel in de mond steken is trouwens suggestief en doet denken aan pijpen en beffen..
Zo. Lekker achterlijk redeneren. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 31 juli 2017 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was dat alvast zo geen probleem wanneer de moeder haar baby de borst gaf.
Nooit iemand daar een opmerking over weten te maken. Maar vroeger waren moeders mss een tikkeltje beschaafder en drapeerden ze hun borst een beetje met een sjaaltje en iets uit het volle aanzicht van anderen. Niemand keek. Iedereen draaide zich galant eventjes weg.
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ps er bestaan nog altijd openbare toiletten, meestal hebben die zelfs een speciale plek voorzien waar de baby verschoond kan worden/waar de moeder zonder pottekijkers de borst kan geven. Laatst gewijzigd door bembem : 31 juli 2017 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie Alice..... Ik heb gelijk.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat slaat op niks. Laat moeders en baby's gewoon gerust. Zie je het...negeer het gewoon en kijk de andere kant op
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is simpelweg geen argument tegen borstvoeding in het openbaar. Gewoon geen.
|
![]() |
![]() |