![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aan de eerste dt-fout ben ik gestopt. Om te kijken wie of wat dat eigenlijk is, die 'gezondheidsnet.nl. Men komt nogal rap tot de conclusie dat het iets is van het niveau 'Rijk van de Vrouw' of 'Dag Allemaal'. Ga maar gauw ergens anders je mosterd halen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht alcohol nu pas 'uitgevonden' worden, het zou beschouwd worden als een uiterst gevaarlijke harddrug.
Eindelijk geef je toe Schoof dat je gewoon een junk bent in de hoogste graad. Een harddrug junk. Vandaar dat het me niet verbaasd dat je een gebruiker van softdrugs een loser vindt. Weet den grooten leider dat dat je een junk bent ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk geef je toe Schoof dat je niet meer of minder bent dan een junk en gebruiker van harddrugs. Ik ben dan ook verbaasd dat je gebruikers van softdrugs bestempelt al losers.......Of heeft uw gebruik als zodanig je hersencellen aangetast dat U niet meer helder kan denken ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2017 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat houdt de gebruikers er van niet tegen om zich alle dagen dicht te kappen en dan zatte wijsheden te verspreiden over hoe gevaarlijk cannabis wel is... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden onze schouders eens ophalen en denken, de schoof is weer schijttezat.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De aanval is de beste verdediging. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2017 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tegelijk mag je niet zeggen 'in de hoogste graad'. Ik heb geen medische problemen door mijn alcoholgebruik tot nog toe, en ik heb geen sociale problemen. Ik drink nooit teveel als ik met de auto moet rijden, en ik ben nog strikter op de moto. Als ik een dag zonder mijn lekkernij moet, dan word ik daar niet mistroostig van, of ongenietbaar voor de omgeving ... En zoals al gezegd: zelfs mijn gewicht is quasi onder controle: nog nooit boven bmi 26 geweest, en ik hou het nu zo maar. Maar je mag me gerust blijven jennen hoor. Dat raakt mijn kouwe kleren. Dus elke avond ofwel twee Vlaamse Leeuwkes, twee Duvels of twee Omers. Een keer per zomermaand drie stuks. Drie of vier keer per week een dubbele aperitief of twee glazen wijn aan tafel. Dat zal ik niet laten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moraal van het verhaal: "Warmte Fret Aan Je, ...yes it does".
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe gerust ook ik ben een matig drinker. Maar in tegenstelling tot jou ga ik mensen die om één of andere reden geen alcohol lusten en de voorkeur geven aan een jointje of zelfs aan iets straffers geen losers noemen en nog minder ze bedreigen ....Dat is mijn vorm van respect voor een ander standpunt een andere smaak....iets waar jij het nogal al eens moeilijk mee hebt. Ik heb twee familieleden waarvan de ene ( veel) drinkt en de andere (veel)blowt.....met die tweede heeft niemand last in tegenstelling met de andere. Ons standpunt over de twee drugs is hierdoor in de familie iet of wat veranderd door de jaren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 augustus 2017 om 04:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar een vraagje ....stel...stel dat Alcohol morgen illegaal wordt. Ga je het dan helemaal geen Alcoholische dranken meer gebruiken en deze vervangen door frisdrankjes of ga je dan toch maar op zoek gaan naar je dosis Alcohol op de zwarte markt ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 augustus 2017 om 05:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zegt Alcohol is een harddrug. U zegt : Ik gebruik die harddrug omzeggens alle dagen en zal dat niet laten. Ik zeg U dus gewoon waar het op staat zijnde dat u een harddruggebruiker bent. Maar aangezien u uw alcoholgebruik minimaliseert en gebruik van minder nefaste drugs dramatiseert voelt u dit aan alsof ik u aan het jennen ben. Drugs zijn drugs.....of die door een overheid nu al dan als illegaal of legaal worden aanzien is een politieke beslissing die niks afdoet aan het feit dat ze zijn wat ze zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder bedreig ik natuurlijk geen softdruggebruikers. Ik sta wel achter het beleid dat hen zoveel als mogelijk zou weerhouden om verder te gebruiken, om meer te gebruiken, maar vooral om anderen aan te zetten om te beginnen te gebruiken. Dat impliceert het gebruik van het strafrecht. Dat is niet agressief: een boete voor foutief parkeren is toch ook het einde van de wereld niet. Maar het spoort wel veel mensen aan om te doen wat de burgemeester wil: ofwel niet naar de stad komen met je auto, ofwel hem parkeren op de randparking, ofwel tijdig vertrekken om de doorloop in de winkelstraat te bestendigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tienduizenden werklozen uit de brouwerijsector in Vlaanderen en Wallonië, honderdduizenden in Frankrijk/Spanje/Italië ... Maar hypothetisch: tsja, als ik teveel geambeteerd zou worden, dan zal ik het wel laten. Zoals ik het ook nu laat als ik toch eens zelf met de auto moet rijden na een feestje. (herhaling: mijn heksie perfeksie en ik doen elk zeer precies 50 procent van de bob-taken. Ik rijd naar de feestjes, zij rijdt terug van de feestjes ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En coca cola is coca cola, ongeacht de suikertaks.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je,en terecht,zo begaan bent met die jobs ...waarom laten we er dan zoveel aan ons voorbijgaan ? http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170807_03006475 http://newsmonkey.be/article/25216 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zijn niet enkel losers 100%, het zijn ook parasieten die de belastingbetaler tonnen geld kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/10/03...-euro-a1524555 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind investeren in medicijnen nochtans niet zo slecht.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 augustus 2017 om 09:45. |
![]() |
![]() |