![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
www.youtube.com/watch?v=qaZ0oAh4evU We wachten nu op de West-Vlaamse versie van "Despacito" door de Nielske. Of niet. ![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 14 augustus 2017 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nou, ik vind het wel grappig hoor. Maar je moet toch toegeven dat je muzieksmaak en muziekkennis heel beperkt is, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat mijn muziekkennis beperkt is klopt gewoonweg niet met de realiteit, ik heb te lang muziektheorie gestudeerd en teveel instrumenten leren bespelen om dat onder 'heel beperkt' te kunnen klasseren. Verder, ik zei dat de popmuziek op de radio allemaal in dezelfde toon staat, ook weer iets dat je niet over de Motorhead songs kan zeggen. Nu, we onthouden, als jij naar een Motorhead song luistert kan je daarna de main riff niet eens neuriën.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Xeno heeft een radio waar alleen popzenders op staan....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga gewoon verder op uw woorden, veel anders kan ik niet doen. Je zei toch dat als je twee Motorhead songs hoort je ze allemaal gehoord hebt. Dat houdt in dat Motorhead maar twee riffs heeft en dat die in alle songs steeds opnieuw gebruikt worden. Nu, ik heb jaren in Motorhead coverbands gespeeld in mijn leven, en ik kan u verzekeren dat elke song haar eigen originele riffs/chorus/breaks heeft. Met andere woorden, uw uitleg klopt niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol motorhead is zalig.
Onlangs ace of spades gehoord op Joe fm dan nog. Doch, sinds 1984 hebben ze inderdaad maar 1 plaat gemaakt en dan 20 keer gerecycleerd
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Heel die Radio 2 is een zever radio, geef mij maar MENT TV. Daar komt de Vlaamse schlager tenminste ruimschoots aan bod. Als MENT binnenkort op de radio komt is het afgelopen met Radio 2.
http://www.menttv.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik vind de tekst ook maar ranzig, de zangers die geilen op een 16 jarig meisje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Seks verbieden voor 18 jaar en geen dag vroeger !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franstalig België heeft dat ook, maar anderzijds ook een parel van een zender als Classic 21. Die hun reeks "Making of" is formidabel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig zijn ze op hun 16 al niet meer 'fris'
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig zijn ze op hun 16 al niet meer 'fris'
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de laatste zin (ongeveer toch, misschien) hoort, dan spreekt dat jouw mening tegen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat gaan ze niet aan jouw neus hangen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |