![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Het VB's eerste gemeenteraadsvergadering na hun Antwerpse overwinning
: ![]() Laatst gewijzigd door neruda : 11 november 2004 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niets in vergelijking met deze: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Stil geworden ridicuultje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
skill t'is om u te zeggen dat ge anderen niks moet opleggen dat ge moet braaf zijn en stil moet zitten en niet op anderen moet vitten dat ge u moet gedragen en niet altijd klagen ook wil ik u graag vertellen dat uw nek niet op mag zwellen want soms heb ik t'gevoel de skill is niet zo cool Dus neem uw pillekes nu maar in liefts met water niet met gin en ga dan stillekes naar uw stee alleen of met zen twee dan ben je morgen weer paraat na een rustig nachtje slaap dodo skilletje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want met je eerste rijmpje moet je je vel niet verkopen. Maak dus niet te veel herrie Want voordat je't beseft beland je in een nachtmerrie. Je kan beter over je woordjes waken Want niets houdt me tegen ook jouw twijgje te kraken. Bek niet meer over skilletje of je krijgt op je billetje tot bloosrood En gedraag je je idioot, dan verdraai ik je kloot. Ik weet het ook wel, je rijm was voor de gein. Maar hou je mondje klein of ik dissecteer je haarfijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom hier niet keffen of ik schop u onder uw kont! Ik kan duidelijk afleiden uit wat jij hier schreef Ge zijt overduidelijk een bronstige teef! Ge komt hier wat keffen om te kleffenbeffen. Maar wilt ge mij dissen moet ge uw vorige poging overtreffen! Ik zeg je tenslotte recht voor de raap: Paap een schaap (maw ga poepen met een schouppe!) ! ![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 12 november 2004 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ga dus maar op een ander wat zeiken ik vind het niet zo tof en zwaai zeker niet met lof maar ik heb wel begrip je zit dus in een dip je moet ook eens leren dat anderen zich ook verweren je bent niet alleen hier op de aarde dus laat anderen in hun waarde wat je zegt van twijgje kraken zou ik maar stilletjes laten ik ben namelijk ne stevige vent en dat ben je niet gewent en mijn rijm is ook voor de pret maar skill toch opgelet jij wil mij echt niet kwetsen het is meer een rondje pesten hou het daar maar bij anders ben ik niet zo blij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil niet dreigen, ik wil ieder enkel op z'n plaats krijgen. Toch weet ik dat je niet komt hijgen. Ik wil je helemaal niet doen zwijgen. ![]() Inderdaad ben ik niet alleen. Maar geen van iedereen rijmt als het Skill fenomeen. Je kan ook niet ontkennen dat skill je met vette rijms zal verwennen! Niet enkel agressief gerief, maar ook creatief en constructief. Ik ben de laatste tijd meer grof als ik een lief naief blokkerke plof! Ik blijf die floppen onder hun reet schoppen, Maar wil je een positieve vibe droppen, zal ik niet stoppen. Ik wil mijn rijms gerust in zoete honing soppen. ![]() Ik zal je niet dissen als klaproos of iets dergelijks ergerlijks Van alle uitgangspunten ben ik de heer des rijmrijks Ik respecteer je verklaringen, wil je rijmen over positieve ervaringen? |
|
![]() |
![]() |