Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2004, 22:55   #21
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Neem me niet kwalijk maar door welke VB-strontvlieg bent u gebeten ?
Tja dan denkt u dat maar e
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 22:57   #22
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Door geen enkele maar ik wil met iedereen in debat gaan ook met de vlaams blokkers en trouwens ik weet hoe ver ik mag gaan!

Ik heef ook gerust toe als iemand van het blok gelijk heeft maar ja hij misschien niet hij wil misschien een confrontatie uitlokken maar zo ben ik nie
Leuk om zo met uw vlagkes te zwaaien op 11 nov om uw vrijheid nogeens de nadruk te leggen, jammer dat u de Palestijnen deze eer niet gunt , vindt u niet ?8)
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 23:00   #23
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Leuk om zo met uw vlagkes te zwaaien op 11 nov om uw vrijheid nogeens de nadruk te leggen, jammer dat u de Palestijnen deze eer niet gunt , vindt u niet ?8)
heb ik da gezegd? trouwens je moet eens ergens anders gaan kijken op dit forum waar ik zelf uw volk nogt verdedigde vandaag
Oud 11 november 2004, 23:23   #24
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een allegaartje ? U bent wel een arrogante Vlaming die blijkbaar zich wel groot probeert te voelen.Wie denkt u dat u bent dat u zich plots beter voelt als de Palestijnen ?

Bullshit
Bullshit...neem uw geschiedenis boeken nogeens boven vooraleer zever uit te kramen...
Begaven bedoelt u misschien ?

Idioot , het gaat niet om uw strijd...
Dus U ontkent dat de PLO ooit oorlog voerde met andere landen?

Laat mij U helpen, Libanon, Jordanië?

Mag ik U er nogmaals aan herinneren dat ik mezelf niet gelinkt wil zien aan de manier waarop de palestijnen hun strijd voeren naar onafhankelijkheid.

Bullshit neerpennen als tegenargumentatie vind ik zelf wel wat zwak.

Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 23:25   #25
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar geef ik je wel gelijk in als ik het eens ben met je mening dat zeg ik het ook e
Bedankt!
Toch blij dat iemand toch eerlijk kan zijn. En niet gewoon kijkt naar de partij waartoe ik behoor om dan alles onmiddelijk af te keuren.

Oud 11 november 2004, 23:27   #26
Gertj3
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Bedankt!
Toch blij dat iemand toch eerlijk kan zijn. En niet gewoon kijkt naar de partij waartoe ik behoor om dan alles onmiddelijk af te keuren.
de waarheid mag gezegd worden mensen of da je nu ne rode ne blauwe of ne groenen of ne blokker zijt da interesseert mij niet
Oud 11 november 2004, 23:33   #27
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
de waarheid mag gezegd worden mensen of da je nu ne rode ne blauwe of ne groenen of ne blokker zijt da interesseert mij niet
Love is in the air , folks !8)
Oud 11 november 2004, 23:38   #28
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Love is in the air , folks !8)
Hmm voor mij komt het eerder over als het feit dat als iemand een mening heeft waarin je je kan vinden deze aanvaardbaar moet zijn ongeacht van welke partij die persoon deel van uitmaakt.

Sommigen hebben hier dus klaarduidelijk problemen mee, ikzelf niet. Als iemand me kan overtuigen met gestaafde argumenten, dan geef ik die persoon gelijk, zonder probleem. Mensen als neruda komen dan ook zéér onverdraagzaam over, hoe raar het ook mag klinken.

Laatst gewijzigd door Sam : 11 november 2004 om 23:39.
Oud 11 november 2004, 23:38   #29
John Stufflebeam
Parlementslid

John Stufflebeam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry hoor, wij Vlamingen hebben het volgende niet gedaan:

- Zelf een volk uit de grond gestampt, Palestijnen zijn een allegaartje van een tal van volkeren en hun culturen.
- Wij opereren niet vanuit het buitenland, en hebben dat niet gedaan.
- Wij hebben als flamiganten voor de Vlaamse zaak geen oorlog gevoerd met het buitenland
- Wij begeven ons niet op het terroristische pad door aanslagen te plegen in bijvoorbeeld Wallonië

Dus, vergelijk onze strijd niet met die strijd van hen. Deze kan niet op mijn respect rekenen, sorry hoor!
En wij versassen geen vier miljard euro overheidsgeld naar de privé rekening van onze (minister-)president.

Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 11 november 2004 om 23:39.
John Stufflebeam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 23:42   #30
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Hmm voor mij komt het eerder over als het feit dat als iemand een mening heeft waarin je je kan vinden deze aanvaardbaar moet zijn ongeacht van welke partij die persoon deel van uitmaakt.

Sommigen hebben hier dus klaarduidelijk problemen mee, ikzelf niet. Als iemand me kan overtuigen met gestaafde argumenten, dan geef ik die persoon gelijk, zonder probleem. Mensen als neruda komen dan ook zéér onverdraagzaam over, hoe raar het ook mag klinken.
Kom , kom , leer mij aub geen les over onverdraagzaamheid daar u als Nazi-partij lover de laatste hier in staat zou zijn..zodus hou uw hypocresie maar voor een andere keer ok ?
Oud 11 november 2004, 23:43   #31
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
En wij versassen geen vier miljard euro overheidsgeld naar de privé rekening van onze (minister-)president.
Misschien ook nog vermelden dat onze leider (Vanhecke) geen miljoenen versast heeft naar zijn eigen bankrekening, miljoenen die als doel hadden het palestijnse volk te helpen.

Oud 11 november 2004, 23:44   #32
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom , kom , leer mij aub geen les over onverdraagzaamheid daar u als Nazi-partij lover de laatste hier in staat zou zijn..zodus hou uw hypocresie maar voor een andere keer ok ?
Je komt niet alleen als onverdraagzaam over, maar ook als zeurpiet.

Laatst gewijzigd door Sam : 11 november 2004 om 23:49.
Oud 11 november 2004, 23:46   #33
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voilla daar hebben we het weer, toch moeilijk hé voor U.
Nazi hier nazi daar. Ik ben geen nazi! ook geen neo-nazi of wat dan ook. Ik ben Vlaming, en als je denkt door mij uit te schelden voor een nazi je aan stemmentrekkerij doet , heb je gelijk!

Nog meer stemmen voor het Vlaams Blok/Belang!

Bedankt, doe zo verder!

Oud 11 november 2004, 23:47   #34
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

*SLIK*

Neruda heeft slaap nodig vrees ik.

Oud 11 november 2004, 23:51   #35
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Voilla daar hebben we het weer, toch moeilijk hé voor U.
Nazi hier nazi daar. Ik ben geen nazi! ook geen neo-nazi of wat dan ook. Ik ben Vlaming, en als je denkt door mij uit te schelden voor een nazi je aan stemmentrekkerij doet , heb je gelijk!

Nog meer stemmen voor het Vlaams Blok/Belang!

Bedankt, doe zo verder!
Duidelijk niet goed geïnformeerd , ga 'ns de roots van het Blok of pardon..UW belang...egoïstisch fascistje...
Oud 11 november 2004, 23:54   #36
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge bent al goed ingeburgerd. Maar den tweede wereldoorlog is al wel zestig jaar geleden. En ondertussen zijn het wel anderen die de joden belagen.
Dat is trouwens het grote probleem van pc. Het zijn niet hun vijanden, maar wel hun vrienden die antijoods zijn.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2004, 23:58   #37
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Ow we maken terug een tripje door de geschiedenis?
Spreken we weer over zaken van 10 jaar terug en meer? Feiten waar men het Vlaams Blok nu voor heeft veroordeeld!

Ik sta voor alles waar het Blok vandaag voor staat. En daar vind ik absuluut geen linken naaar het fascisme en nazisme terug. Of kan je met bewijzen afkomen? Ik ben benieuwd

Als jij hier geen genoegen mee kunt nemen, en me blijft de huid volschelden, als je je frustraties op deze manier kwijt kunt, dan zit U met een probleem, ikzelf niet.

Volgens mij hopen er nu velen dat U stopt met onzin uit te kramen, want alles wat je hier pent is in Uw nadeel en ook van het linkse kamp.

Ow niet bij nagedacht zeker?

Oud 12 november 2004, 00:03   #38
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Ge bent al goed ingeburgerd. Maar den tweede wereldoorlog is al wel zestig jaar geleden. En ondertussen zijn het wel anderen die de joden belagen.
60 jaar, idd, en nog blijven de meeste Blokkers die oude collabo's huldigen (ref. St. de Clercq onlangs nog in Gooik). Eigenlijk duwen ze zichzelf dus in dat "nazi-hoekje")

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Dat is trouwens het grote probleem van pc. Het zijn niet hun vijanden, maar wel hun vrienden die antijoods zijn.
Ik heb niemand in mijn kennissenkring, die anti-joods is (in tegendeel).
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2004, 00:04   #39
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
60 jaar, idd, en nog blijven de meeste Blokkers die oude collabo's huldigen (ref. St. de Clercq onlangs nog in Gooik). Eigenlijk duwen ze zichzelf dus in dat "nazi-hoekje")

Ik heb niemand in mijn kennissenkring, die anti-joods is (in tegendeel).
Heb jij dan geen paar moslims in je kenniskring, zou me sterk verwonderen, van een doorsnee VB'er zou dit meer voor de hand liggen

Oud 12 november 2004, 00:09   #40
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Ow we maken terug een tripje door de geschiedenis?
Spreken we weer over zaken van 10 jaar terug en meer? Feiten waar men het Vlaams Blok nu voor heeft veroordeeld!

Ik sta voor alles waar het Blok vandaag voor staat. En daar vind ik absuluut geen linken naaar het fascisme en nazisme terug. Of kan je met bewijzen afkomen? Ik ben benieuwd

Als jij hier geen genoegen mee kunt nemen, en me blijft de huid volschelden, als je je frustraties op deze manier kwijt kunt, dan zit U met een probleem, ikzelf niet.

Volgens mij hopen er nu velen dat U stopt met onzin uit te kramen, want alles wat je hier pent is in Uw nadeel en ook van het linkse kamp.

Ow niet bij nagedacht zeker?
U bent juist één van die idioten die éénmaal in de shit hebben getrapt en daarna niet eens goed beseffen in wat voor stront ge nu eigenlijk beland zijt.
Laat maar , vroeg of laat gaat de stank ooit 'ns diep in uw neusgaten terechtkomen en het besef wel degelijk te laat zal zijn.
Succes
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be