![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kindercriminaliteit komt voor bij Vlamingen. Maar je vergeet te vertellen dat de man die de viervoudige moord gepleegd heeft in Aalst en Gent, in het verleden veroordeeld is voor ontvoering van een kind, wat na onderzoek niet eens het zijne bleek te zijn. Maar dat mag dan, want anders zijn wij racisten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik word er echt kotsmisselijk van... Wat me vooral sterk opvalt is vanaf het moment met één crimininele feit beschikt door 'eigen volk' het plots hartverscheurend klinkt voor de meest neo-fascistische en extreemrechtse forumleden die zich constant schuldig maken aan het verspreiden van haatpropaganda tegen vreemdelingen..., vindt u zelf niet ? Laatst gewijzigd door neruda : 12 november 2004 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klinkt hard, maar het vermoorden van eigen kind is in de natuur een normaal fenomeen.
En ja ik weet het... "wij zijn geen dieren" en blablabla... Maar voor elke natuurwet die de mens overtreed, valt de mensheid vroeg of laat zwaar op zijn bek. Wat ik wil zeggen is dat die vrouw niet per se psycho is... ook al past het niet in onze softie-cultuur. En neen, ik juich het ook niet toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() hallo skill waar waneer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik praat die haatpropaganda tegen vreemdelingen niet goed. En dat je er kotsmisselijk van wordt, begrijpelijk, maar je zit nu eenmaal op een medium waar niet veel vorm van censuur heerst. Maar je mist de kern van de zaak. Hier draait het om een moeder die door psyche problemen haar eigen vlees en bloed vermoordt. Ik praat dat niet goed, niemand, maar dat is totaal niet te vergelijken met overvallen, criminele hetserij tegen vreemdelingen, etc.. Jij hebt net gedaan wat een VB'er doet met een allochtoon. Voor een VB'er is iedere allochtoon een crimineel. Jij zegt: "De Vlaming en Belg maakt zich weer schuldig aan kindercriminaliteit" Welk recht neem jij ter harte om Vlamingen op dat vlak te veralgemenen terwijl je ons verwijt van het veralgemenen van criminaliteit/allochtonen. Is dat niet hypocriet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moet ik een uur plaats en dag mede delen.Strontsmoel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ga je dan op een forum een gevecht aan? Schuw je dan geen geweld om je gelijk te halen? Komaan jongen, herpak hezelf, laat varen. Haat vereist geen intelligentie, tolerantie des te meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dit op een identiek manier gedaan , maar met opzet. Ik heb inderdaad niet het recht op de de Vlamingen op één pot te plaatsen daar we niet zo zijn , integendeel. Zoek nu één andere topic van mij persoonlijk waar je dit soort tafereel gaat vinden , nihil dus. Maar wat nog meer uitgekomen is uit de meeste extreem-rechtse fenomenen dat ze plots met hun arm zielig hartje boven kwamen en door de gebeurtenissen gechokeert geraakten en hun hypocriete kant voor alle forumleden tentoon stelden. Wat kan een mens toch raar in elkander steken , vindt u niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Vreselijk ... Vond het gisteren al vreselijk voor de ouders en familie, toen ik vernam dat het kindje gevonden was (helaas dood) ...
Laat staan toen ik vanmorgen hoorde dat het de (psychisch in de warre) moeder was die het kind vermoord zou hebben ... Zoiets doen, bij je eigen kind van 2.5 is "ziek" ... Deze vrouw hoort dan ook niet in de gevangenis, maar moet geïnterneerd worden (liefst levenslang) ... Ook vreselijk voor al diegenen die met man en macht gezocht hebben naar het kind de afgelopen dagen, terwijl de 'oplossing' bij de ouders (vooral de moeder) zat ... In ieder geval: innige deelneming aan de familie (moesten ze dit hier ooit lezen)! |
![]() |
![]() |