![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Misschien wel best getrainde en best uitgeruste...maar of er ook iets in hun koppeke zit m.a.w. de 'slimsten' zijn...lijkt me niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.debka.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan é, denk eens na. Geef me anders eens 1 naam van een amerikaanse soldaat die nu in Irak zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Ik bedoel daarmee niemand specifiek. De soldaten daar voeren ook maar orders uit, hè. Dus ik wil geen slecht woord zeggen over de soldaten zelf.
Maar als ik het allereerste bericht hier op dit topic lees, van Mustapha, vind ik dat het Amerkaanse leger het nogal lomp heeft aangepakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() de amerikaanse elite is zeer intelligent,
heel de oorlog is bedoeld om ook de Europese economie te ondermijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zoals een pyramide,
zeer veel dommen onderaan, en een paar super-slimmen bovenaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat moestafvaal met geestelijken, ziekelingen wil zeggen,debielen !
Laatst gewijzigd door Gargamel : 12 november 2004 om 20:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het probleem van de Amerikanen is dat ze alles veel te correct willen of moeten doen. Vergelijk met Japan op het einde van de 2de wereldoorlog, het heeft daar niet lang geduurd voor Japan kapituleerde. Nu denken die terecht strijders dat de Amerikanen niets durven omdat de internationale media er met hun neus opzitten en dat de door de neo-communisten gecontrolleerde media in verschillende Europese waaronder België moord en brand schreeuwen bij de eerste burgerslachtoffers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Heb eigenlijk liever dat ze daar een atoombom droppen.
Dat zal enkel bewijzen dat de Amerikanen psychologisch gekraakt zijn en dat ze het tegen een land zonder defensie het zelfs niet aankunnen om daar een overwinning te behalen. Kortom, een dropping van een atoombom is voor mij gelijk aan een overwinning voor de standvastige en strijders die de geschiedenis zullen ingaan als de strijders die de machtige Amerika om hun knieën heeft gekregen. Laatst gewijzigd door Mustapha : 12 november 2004 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() ja waarom niet?
stuur die vraag eens naar het pentagon...volgens mij nemen ze u direct in dienst voor de functie "topstrateeg" |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Die dwazerikken hebben een paar maanden hun zin mogen doen in falujah en nu worden ze massaal afgeslacht door de yankees(600 zeiden ze in het journaal).De Amerikanen willen niks liever dan een geregelde veldslag en de idioten lopen der nog in ook.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() ik ga geen Amerikanen verdedigen of geen Irakezen maar vraagje?
Waarom doden de Irakezen hun eigen bevolking? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De mensen lijken niet te begrijpen dat de Arabische wereld eigenlijk geen militaire macht heeft die een bedreiging is voor het Westen. Arabische landen hebben hooguit een verdedigingsleger. Al hun wapens komen van Rusland of het Westen. Als de kraan wordt dichtgedraaid is het gedaan met oorlog. De terroristen die zichzelf willen opblazen zijn eigenlijk onmogelijk echt te stoppen. Zelfs in een totale politiestaat. Hoe belet je dat mensen plotss doorslaan? De terreur is een propaganda spook dat een eigen leven begint te leiden. De oorlog tegen de terreur is niet meer dan een politieke slogan.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() Zolang er Irakezen zijn die zich niet overgeven, heeft de Coaltion of the Drilling nog niet echt gewonnen.
In werkelijkheid kan het de beleidsmakers echt niet schelen hoeveel soldaten of Irakezen sterven, als de pijpleidingen maar intact zijn en de olieprijzen hoog.