![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dus was Obama toch niet die "toffe pee", zoals hij door velen wordt afgeschilderd.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Syrië en Iran zijn de erfvijanden van de USA. Alle presidenten krijgen een rood waas voor hun ogen als het over die twee gaat. Alle rationaliteit is dan weg.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neemt niet weg dat Obama eigenlijk geen haar beter was dan andere presidenten
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uw mening.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moet u teleurstellen, het merendeel van de vluchtelingen ( > 60% ) zijn economische vluchtelingen. Kortom, met of zonder de grote boeman USA, komen zullen ze. Hun kweekdrift ( u weet wel, zoals konijnen ) maakt dat de situatie op termijn catastrofaal wordt voor henzelf en de burgers in Europa.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Dit is geen terechtwijzing’, reageert bevoegd staatssecretaris Theo Francken kwaad. ‘Hij (Michel, red.) moet niet zeggen dat hij de repatriëringen opschort, want er waren geen repatriëringen meer gepland tot het einde van het jaar. Dat is dus absurd.’
http://www.standaard.be/cnt/dmf20171221_03255646 Wat een macht heeft Michel... niet geplande repatriëringen 'opschorten' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bewijs het maar eens
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs maar eens het tegendeel
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Soedanezen waren hier illegaal, Puigdemont niet. U moet geen appels met peren vergelijken. Daarenboven, als die Soedanezen asiel hadden aangevraagd, waren ze niet teruggestuurd. Verder vind ik het nogal frappant dat u de woordvoerders van die Soedanezen, die hier pertinent bleven weigeren om hun illigale situatie te regularisen, klakkeloos gelooft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 21 december 2017 om 16:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() speelt met een ander haar voeten
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het debat rond deze affaire is alsof hun asiel werd geweigerd terwijl voor zover ik het begrijp niet eens asielaanvragen waren geweest. Als de Soedanezen daadwerkelijk gefolterd werden in hun thuisland hadden ze - voor zover ik het begrijp - een grote kans om hier in ons land asiel te krijgen. Blijkbaar hebben ze echter te kennen te gegeven in ons land geen asiel te willen aanvragen. Rare jongens, die Soedanees-supporters.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een moeilijke situatie, ik weet het, maar ik kan er ook niks aan doen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 december 2017 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op welke kar alle economische vluchtelingen mee gesprongen zijn... Het is bovendien vooral de ontregeling van Libië die maakt dat er vanuit Afrika geen houden meer aan is... En ik geloof dat het vooral Europa, met Frankrijk op kop is die in Libië de boel hebben doen ontploffen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...Apex-gang.html
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dient toch onderzocht te worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door geen asiel in te dienen geven de Soedanezen te kennen dat ze zelf geen persoonlijke vrees hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel heeft die bende leugenaars ons al last bezorgd??? Wanneer gaat men hen eens definitief verantwoordelijk stellen en de bijkomende kosten die ze door hun leugens de Belgische staat en de Belgische burgers aandoen doen terug betalen??? Maar, telkens als gebleken is dat ze liegen... ineens horen we niets meer van hen... totdat ze hun volgend spelletje klaar hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je bij vermoeden van gevaar van repatriëren van illegalen de betrokken personen dient te begeleiden in hun asielaanvraag. Men kan echter niemand die handelsbekwaam en meerderjarig is dwingen asiel aan te vragen; evenmin kan men deze personen in de illegaliteit laten. Wat mij betreft is de weigering van asielaanvraag voldoende bewijs dat betrokken persoon geen vermoeden heeft gevaar te lopen in zijn thuisland.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 december 2017 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |