Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 december 2017, 12:23   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik moet begot Marie (gedeeltelijk) gelijk geven

De USA hebben uit penisnijd tegen Assad de fundamentalistische rebellen gesteund en zo IS gecreëerd. En zo zitten wij dus met die vluchtelingen.
en dus was Obama toch niet die "toffe pee", zoals hij door velen wordt afgeschilderd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 12:26   #22
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en dus was Obama toch niet die "toffe pee", zoals hij door velen wordt afgeschilderd.
Syrië en Iran zijn de erfvijanden van de USA. Alle presidenten krijgen een rood waas voor hun ogen als het over die twee gaat. Alle rationaliteit is dan weg.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 12:29   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Syrië en Iran zijn de erfvijanden van de USA. Alle presidenten krijgen een rood waas voor hun ogen als het over die twee gaat. Alle rationaliteit is dan weg.
neemt niet weg dat Obama eigenlijk geen haar beter was dan andere presidenten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 12:31   #24
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
neemt niet weg dat Obama eigenlijk geen haar beter was dan andere presidenten
Dat is uw mening.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Oud 21 december 2017, 14:32   #25
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik moet begot Marie (gedeeltelijk) gelijk geven

De USA hebben uit penisnijd tegen Assad de fundamentalistische rebellen gesteund en zo IS gecreëerd. En zo zitten wij dus met die vluchtelingen.
Ik moet u teleurstellen, het merendeel van de vluchtelingen ( > 60% ) zijn economische vluchtelingen. Kortom, met of zonder de grote boeman USA, komen zullen ze. Hun kweekdrift ( u weet wel, zoals konijnen ) maakt dat de situatie op termijn catastrofaal wordt voor henzelf en de burgers in Europa.
Oud 21 december 2017, 14:55   #26
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondertussen heeft Michel wel Francken overruled
‘Dit is geen terechtwijzing’, reageert bevoegd staatssecretaris Theo Francken kwaad. ‘Hij (Michel, red.) moet niet zeggen dat hij de repatriëringen opschort, want er waren geen repatriëringen meer gepland tot het einde van het jaar. Dat is dus absurd.’

http://www.standaard.be/cnt/dmf20171221_03255646

Wat een macht heeft Michel... niet geplande repatriëringen 'opschorten'
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 15:11   #27
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Ik moet u teleurstellen, het merendeel van de vluchtelingen ( > 60% ) zijn economische vluchtelingen. Kortom, met of zonder de grote boeman USA, komen zullen ze. Hun kweekdrift ( u weet wel, zoals konijnen ) maakt dat de situatie op termijn catastrofaal wordt voor henzelf en de burgers in Europa.
Het was wel die Syrische vluchtelingenstroom die de oorzaak was van die georganiseerde mensensmokkel vanuit Afrika.
Oud 21 december 2017, 16:12   #28
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was wel die Syrische vluchtelingenstroom die de oorzaak was van die georganiseerde mensensmokkel vanuit Afrika.
bewijs het maar eens
Oud 21 december 2017, 16:24   #29
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
bewijs het maar eens
Bewijs maar eens het tegendeel
Oud 21 december 2017, 16:30   #30
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat dacht je dan? Spanje wordt hier beschouwd als een land waar landverraders slecht behandeld worden en Puigdemont mag niet teruggestuurd worden.

Maar Soedanezen, die mogen wel teruggestuurd worden want Soedan is veiliger dan Spanje
Die Soedanezen waren hier illegaal, Puigdemont niet. U moet geen appels met peren vergelijken. Daarenboven, als die Soedanezen asiel hadden aangevraagd, waren ze niet teruggestuurd. Verder vind ik het nogal frappant dat u de woordvoerders van die Soedanezen, die hier pertinent bleven weigeren om hun illigale situatie te regularisen, klakkeloos gelooft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 21 december 2017 om 16:32.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 16:34   #31
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bewijs maar eens het tegendeel
speelt met een ander haar voeten
Oud 21 december 2017, 17:02   #32
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
waren dat niet die Soudanezen die de keuze kregen tussen hier asiel aanvragen of verplicht terugkeren, maar weigerden omdat ze liever in het VK asiel aanvragen?
Het is mij ook niet duidelijk. Voor zover ik kan volgen gaat het niet over Soedanezen die hier asiel aanvroegen. Ik begrijp ook steeds minder welke Soedanese autoriteiten hier zijn geweest en op wiens uitnodiging.

Het debat rond deze affaire is alsof hun asiel werd geweigerd terwijl voor zover ik het begrijp niet eens asielaanvragen waren geweest. Als de Soedanezen daadwerkelijk gefolterd werden in hun thuisland hadden ze - voor zover ik het begrijp - een grote kans om hier in ons land asiel te krijgen. Blijkbaar hebben ze echter te kennen te gegeven in ons land geen asiel te willen aanvragen.

Rare jongens, die Soedanees-supporters.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 17:05   #33
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het is mij ook niet duidelijk. Voor zover ik kan volgen gaat het niet over Soedanezen die hier asiel aanvroegen. Ik begrijp ook steeds minder welke Soedanese autoriteiten hier zijn geweest en op wiens uitnodiging.

Het debat rond deze affaire is alsof hun asiel werd geweigerd terwijl voor zover ik het begrijp niet eens asielaanvragen waren geweest. Als de Soedanezen daadwerkelijk gefolterd werden in hun thuisland hadden ze - voor zover ik het begrijp - een grote kans om hier in ons land asiel te krijgen. Blijkbaar hebben ze echter te kennen te gegeven in ons land geen asiel te willen aanvragen.

Rare jongens, die Soedanees-supporters.
Eigenlijk heeft asiel aanvragen of niet er weinig mee te maken. Je mag ze niet terugsturen naar een land waar het onveilig is, punt uit.
Dat is een moeilijke situatie, ik weet het, maar ik kan er ook niks aan doen.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 december 2017 om 17:06.
Oud 21 december 2017, 17:13   #34
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

Op welke kar alle economische vluchtelingen mee gesprongen zijn...
Het is bovendien vooral de ontregeling van Libië die maakt dat er vanuit Afrika geen houden meer aan is...
En ik geloof dat het vooral Europa, met Frankrijk op kop is die in Libië de boel hebben doen ontploffen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 17:14   #35
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk heeft asiel aanvragen of niet er weinig mee te maken. Je mag ze niet terugsturen naar een land waar het onveilig is, punt uit.
Soedanese vluchtelingen in Australië zenden hun kinderen terug naar huis omdat ze daar veiliger zijn dan in de lokale jeugdbendes.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...Apex-gang.html
Oud 21 december 2017, 17:17   #36
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Soedanese vluchtelingen in Australië zenden hun kinderen terug naar huis omdat ze daar veiliger zijn dan in de lokale jeugdbendes.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...Apex-gang.html
Misschien is het daar wél veilig, maar er zijn nu berichten dat het niet zo is.
Dat dient toch onderzocht te worden?
Oud 21 december 2017, 17:21   #37
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan onderzocht worden in het kader van een asielaanvraag.

Door geen asiel in te dienen geven de Soedanezen te kennen dat ze zelf geen persoonlijke vrees hebben.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 17:21   #38
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Berichten van wie???
Hoeveel heeft die bende leugenaars ons al last bezorgd???
Wanneer gaat men hen eens definitief verantwoordelijk stellen en de bijkomende kosten die ze door hun leugens de Belgische staat en de Belgische burgers aandoen doen terug betalen???
Maar, telkens als gebleken is dat ze liegen... ineens horen we niets meer van hen... totdat ze hun volgend spelletje klaar hebben...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 17:24   #39
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is ook nooit gebeurd. Soedan is geen oorlogzone waar elke passegier en elke persoon gevaar loopt.

Ik denk dat je bij vermoeden van gevaar van repatriëren van illegalen de betrokken personen dient te begeleiden in hun asielaanvraag. Men kan echter niemand die handelsbekwaam en meerderjarig is dwingen asiel aan te vragen; evenmin kan men deze personen in de illegaliteit laten.

Wat mij betreft is de weigering van asielaanvraag voldoende bewijs dat betrokken persoon geen vermoeden heeft gevaar te lopen in zijn thuisland.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 december 2017 om 17:29.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 17:29   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat dacht je dan? Spanje wordt hier beschouwd als een land waar landverraders slecht behandeld worden en Puigdemont mag niet teruggestuurd worden.
Is er dan een uitspraak geweest?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be