Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2017, 11:35   #21
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het geweldig als je daar zo een bende overenthousiaste midlife crisis wijven met hun kroost ziet staan. Een hele litanie over de meest fantastische acties die ze georganiseerd hebben om ze dan uiteindelijk met trots een bedrag van 232,67 euro te horen gillen. Een presentatrice die je dan OMG hoort roepen terwijl ze eigenlijk bedoelt: "kutwijf, moet je voor zo een schaamtelijk bedrag speciaal naar Wachtebeke komen?"
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 12:35   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Mooi initiatief, mij niet gelaten.
Maar wel een reden om een hele week niet naar StuBru te luisteren.

Om de tien minuten het verhaal van nen bengel die 13 euro heeft verzameld door koekjes te bakken, een klas die 48 euro heeft bijeengespaard door te gaan wandelen (wandelen godbetert) of een gezin dat 50 euro bijeengekrabt heeft voor één of ander goed doel en die dan een plaatje willen aanvragen...

Nee, merci.
En deze week gaat het maar verder en verder en verder.

Schande dat er zulke initiatieven genomen moeten worden, als ik kijk naar de belastingdruk.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 12:39   #23
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Als er 1 ding is over de dood waar ik over geleerd heb dan is dat ik niet te kiezen heb wanneer je mag sterven of bewust dood gaat omdat je vele redenen aanhaalt dat je je schaamt voor de wereld dat zich niet eens bekommert om de menselijkheid maar meer bekommert is over GELD, wat is de snelste en effectieve manier om geld te verdienen voordat je op pensioen gaat ?
Ja. Geld maakt alles makkelijker. Ik heb geen bezwaar tegen geld. Ik maak bezwaar tegen de te grote nadruk op kalverliefde in het Westen. Als je zegt tegen iemand dat ie over 10 minuten doodvalt dan is die persoon zijn geliefde binnen 2 minuten vergeten. Tenzij je echt liefhebt en dan geldt de uitdrukking "sterven voor de liefde." En alleen dan stelt die liefde iets voor anders is het fake brol. Snap je?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be