![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 30 december 2017 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Gaat u mij niet in de één of andere groep duwen nu want tijdens verkiezingen blijf ik in mijn bed liggen al in goed gezelschap verkerende. U denkt, hé waarom blijft die Uni in zijn bed liggen? Er is tot op heden ten dage géén enkel politieke partij/programma dat mij kan bekoren. Ik hoop dat het een geldige reden is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 december 2017 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gif van max 1 MB gebruiken, dan marcheert dat.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze geluk hebben. Ik denk dat vb. sommige Gentenaren Termont bij momenten kunnen lynchen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens iedereen het beste voor 2018.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ![]() Het beste getrol voor de trollen en de beste argumenten voor wie non ad hominem wil argumenteren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1MB is ni genoeg om iemands ogen pijn te doen
![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo vaag he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een wekelijkse tube tandpasta zodat ze niet constant stinken uit hun bek. Een face-lift en een Makeup met Jani zodat ze niet langer jaloers moeten zijn op de Ali´s die met hun vrouwen gaan lopen. En veel tijgerzalf om hun stramme schouders te behandelen voor dat eeuwig armwieken voor de spiegel en daarna een grondige wasbeurt van hun handen voor het mastuberen. En om niet uit de toon te vallen ook nog een welgemeende FUCK YOU !! Laatst gewijzigd door dpg : 30 december 2017 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij deze wens ik allen alhier en elders een goede gezondheid voor 2018.
Elke beschaving heeft nood aan een maatschappelijk aanvaarde verslaving. 2018 is een goed jaar om eventuele suikerverslaving af te bouwen. Ik ben hier reeds jaren mee bezig met succes. Frisdrank en aspartaamdrankjes worden in 2018 duurder dankzij de suikertaks. Dit in navolging van verhoging van accijnzen op alcohol enrookwaren. Frisdrank wordt net als sigaretten, drugs, overeten, betaalde sex, machtsmisbruik en alcohol iets voor zwakkelingen. Er blijven weinig verslavingen overblijven dus wens ik voor iedereen een gelukkig dampjaar ! ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 december 2017 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linkse haat en nijd op zijn best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stem per stem dempt rechts het graf dat links voor zichzelf gegraven heeft. Dus sla maar genoeg wiet in om uw verdriet in 2018 en 2019 weg te blowen.
![]() |
![]() |