![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On Sat, 13 Nov 2004 20:05:49 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote:
>Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: >>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij >>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." > >Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. >Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten >zij zich aanpassen. >Zit het zo? dus het principe 'de gast past zich aan in het land van de gastheer' is voor u van geen tel meer ? ik stel voor dat u eens met uw vrouw naar marokko op verlof gaat en dat u en uw vrouw met uw schoenen aan en ongesluierd een deel moskees bezoekt. |
![]() |
#22 |
|
![]() Ben het roerend met U eens.....
Die geitenpijpers moeten hun muil houden ! "Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij > moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." > Bovenstaande uitspraak hoorde ik tijdens 'Knevel op zaterdag' uit bek > van een jeugdige marokkaanse geytenneuqer. De uitspraken van dit > stelletje schorrmorie was ongehoord en werd gebracht met een > ongebreidelde agressieve ondertoon door die marokkaanse Hitlerjugend. > > Als je nu dus ziet dat Donner en Balkenende pleiten met een 'verbod op > godslastering' dan kan ik niet anders concluderen dat die jochies > gelijk aan hun kant gaan krijgen. Onze laffe leiders zijn al bakzeil > aan het halen voor de slagers van Allah. > > Deze ongelofelijke nitwits in de regering bestaan het dus, nu > Nederland nog siddert van ontzetting en ongeloof na de moord op Theo, > om met een dergelijk ongehoord voorstel te komen. In WOII bestond er > een treffende benaming voor zulke lieden. > > Theo zou zich in zijn graf omdraaien. > > > > Maarten, > [email protected] |
![]() |
#23 |
|
![]() "Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... | "De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij | moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." | Bovenstaande uitspraak hoorde ik tijdens 'Knevel op zaterdag' uit bek | van een jeugdige marokkaanse geytenneuqer. Dan weten we nu wel wie we moeten aanpakken. Ik heb het welliswaar niet gezien maar wat je beschrijft is niet uniek. Ook dit is onderdeel van de toenemende onvrede die er bij deze gasten heerst. Ik hoop dat ze op de lijst van de AIVD komen . Tzt kan dan van hen als eerste het NL schap afgepakt worden en kunnen het land uit geschopt worden. Gr.YouYi |
![]() |
#24 |
|
![]() On Sat, 13 Nov 2004 20:25:14 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote:
>Volgens mij wordt het juist als een mate van beschaving gezien wanneer >de meerderheid zich kan aanpassen aan minderheden. moslims zijn absoluut geen minderheid. |
![]() |
#25 |
|
![]() "Diva" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 13 Nov 2004 20:05:49 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote: > >>Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: >>>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij >>>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." >> >>Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. >>Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten >>zij zich aanpassen. >>Zit het zo? > > dus het principe 'de gast past zich aan in het land van de gastheer' > is voor u van geen tel meer ? > > ik stel voor dat u eens met uw vrouw naar marokko op verlof gaat en > dat u en uw vrouw met uw schoenen aan en ongesluierd een deel moskees > bezoekt. Waarom jaag je die mensen de dood in ? -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#26 |
|
![]() Diva schrijft :
>>Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: >>>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij >>>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." >> >>Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. >>Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten >>zij zich aanpassen. >>Zit het zo? > > dus het principe 'de gast past zich aan in het land van de gastheer' > is voor u van geen tel meer ? Als er aanpassing nodig is, dan is uw principe misschien niet slecht. Als er aanpassing nodig is. Maar hier in Vlaanderen zitten we met een ander aapassingsprobleem. In naam van een bepaald beeld van de onaangepaste vreemdeling probeert een minderheid hier haar eisen op te leggen aan de grote meerderheid. Wij zijn verplicht ons aan te passen, niet aan de gewone Vlamingen, maar aan het Vlaams uitschot dat nog altijd treurt om de bevrijding van 1944. -- Martin |
![]() |
#27 |
|
![]() "MartinD" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Diva schrijft : > >>>Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: >>>>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij >>>>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." >>> >>>Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. >>>Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten >>>zij zich aanpassen. >>>Zit het zo? >> >> dus het principe 'de gast past zich aan in het land van de gastheer' >> is voor u van geen tel meer ? > > Als er aanpassing nodig is, dan is uw principe misschien niet slecht. Als > er > aanpassing nodig is. > > Maar hier in Vlaanderen zitten we met een ander aapassingsprobleem. In > naam > van een bepaald beeld van de onaangepaste vreemdeling probeert een > minderheid hier haar eisen op te leggen aan de grote meerderheid. Wij zijn > verplicht ons aan te passen, niet aan de gewone Vlamingen, maar aan het > Vlaams uitschot dat nog altijd treurt om de bevrijding van 1944. 80% van de Vlamingen was tegen het vreemdelingen stemrecht, allemaal uitschot dus. Jij behoort dus tot die 20% ander uitschot. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#28 |
|
![]() De Vermetele schrijft :
>> Volgens mij wordt het juist als een mate van beschaving gezien wanneer >> de meerderheid zich kan aanpassen aan minderheden. > > Als die de beschaving niet schaadt of neerhaalt, dan wel. Maar de > internationale tendensen zijn duidelijk genoeg: islam staat tegenover > westerse waarden. De islam kan zich heel goed vinden in Westerse waarden. Een deel van de islam kan zich vinden in de democratie. Een ander deel kan zich vinden in heksenverbrandingen en in moord op abortusdokters. Westerse waarden dus. Ik kan mij ook goed vinden in een deel van de Westerse waarden. En dus ook in een deel van de islamitische. -- Martin |
![]() |
#29 |
|
![]() On Sat, 13 Nov 2004 22:31:32 +0100, MartinD
<[email protected]> wrote: >Als er aanpassing nodig is, dan is uw principe misschien niet slecht. Als er >aanpassing nodig is. > >Maar hier in Vlaanderen zitten we met een ander aapassingsprobleem. In naam >van een bepaald beeld van de onaangepaste vreemdeling probeert een >minderheid hier haar eisen op te leggen aan de grote meerderheid. Wij zijn >verplicht ons aan te passen, niet aan de gewone Vlamingen, maar aan het >Vlaams uitschot dat nog altijd treurt om de bevrijding van 1944. ik hou u niet tegen als u perse onder een sharia regime wil leven, maar laat mij de keuze wil je ? |
![]() |
#30 |
|
![]() "Anthonie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > On Sat, 13 Nov 2004 21:00:12 +0100, Maarten H. Tromp wrote: > knp > > De vrijheid van meningsuiting wordt hiermee ondergeschikt maakt aan de > vrijheid van godsdienst. De moord op Theo word gebruikt om ons te dwingen > respect voor de islam te laten hebben. Wat ze nooit zal lukken , wij moeten ........, ik bepaal zelf wel waar ik respect voor heb. mvg Hofnar |
![]() |
#31 |
|
![]() On Sat, 13 Nov 2004 21:00:12 +0100, Maarten H. Tromp wrote:
> "De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij > moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." > Bovenstaande uitspraak hoorde ik tijdens 'Knevel op zaterdag' uit bek > van een jeugdige marokkaanse geytenneuqer. De uitspraken van dit > stelletje schorrmorie was ongehoord en werd gebracht met een > ongebreidelde agressieve ondertoon door die marokkaanse Hitlerjugend. > > Als je nu dus ziet dat Donner en Balkenende pleiten met een 'verbod op > godslastering' dan kan ik niet anders concluderen dat die jochies > gelijk aan hun kant gaan krijgen. Onze laffe leiders zijn al bakzeil > aan het halen voor de slagers van Allah. > > Deze ongelofelijke nitwits in de regering bestaan het dus, nu > Nederland nog siddert van ontzetting en ongeloof na de moord op Theo, > om met een dergelijk ongehoord voorstel te komen. In WOII bestond er > een treffende benaming voor zulke lieden. > > Theo zou zich in zijn graf omdraaien. > Hear, hear. De vrijheid van meningsuiting wordt hiermee ondergeschikt maakt aan de vrijheid van godsdienst. De moord op Theo word gebruikt om ons te dwingen respect voor de islam te laten hebben. -- MVG Anthonie 'Lof der Zotheid' is het enige niet religieuze boek ter wereld dat sinds 1511 constant in druk is geweest; geschreven door de grootste Nederlander aller tijden: Desiderius Erasmus. |
![]() |
#32 |
|
![]() dexero wrote:
> Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: > >>On Sat, 13 Nov 2004 20:05:49 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote: >> >> >>>Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: >>> >>>>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij >>>>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." >>> >>>Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. >>>Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten >>>zij zich aanpassen. >>>Zit het zo? >> >>Dat is volgens mij een wetmatigheid: de minderheid past zich aan de >>meerderheid. Echter bij de SSers van Allah heersen andere opvattingen >>blijkt. >> > > > Volgens mij wordt het juist als een mate van beschaving gezien wanneer > de meerderheid zich kan aanpassen aan minderheden. Technisch gesproken is dat een van de maatstaven voor decadentie. -- Karel "de Jazz" Jansens - 'Iek pen Flammienk enne taar pen iek vier opp.' - 'Te laat, Bertje!' |
![]() |
#33 |
|
![]() "dexero" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: > >On Sat, 13 Nov 2004 20:05:49 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote: > > > >>Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: > >>>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij > >>>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." > >> > >>Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. > >>Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten > >>zij zich aanpassen. > >>Zit het zo? > > > >Dat is volgens mij een wetmatigheid: de minderheid past zich aan de > >meerderheid. Echter bij de SSers van Allah heersen andere opvattingen > >blijkt. > > > > Volgens mij wordt het juist als een mate van beschaving gezien wanneer > de meerderheid zich kan aanpassen aan minderheden. > Een beschaving heeft geen maat. GB |
![]() |
#34 |
|
![]() "Hofnar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "pangolin" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sat, 13 Nov 2004 20:25:14 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote: >> >> >>>Volgens mij wordt het juist als een mate van beschaving gezien wanneer >>>de meerderheid zich kan aanpassen aan minderheden. >> >> Dan verzoek ik nu dat iedereen die hier post zich aan mij aanpast. > > Zolang je maar Hollandse winterkost eet vind ik 't best. > en het gezellig vind hier..............ik ook |
![]() |
#35 |
|
![]() On Sat, 13 Nov 2004 20:39:58 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote:
>pangolin <[email protected]> wrote: >> >>>Volgens mij wordt het juist als een mate van beschaving gezien wanneer >>>de meerderheid zich kan aanpassen aan minderheden. >> >>Dan verzoek ik nu dat iedereen die hier post zich aan mij aanpast. > >Maar nl.politiek is niet beschaafd. >(intikkertje) Niks intikkertje: gewoon een slap antwoord. |
![]() |
#36 |
|
![]() "Guru Buru" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "dexero" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... >> Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: >> >On Sat, 13 Nov 2004 20:05:49 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote: >> > >> >>Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: >> >>>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij >> >>>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." >> >> >> >>Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. >> >>Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten >> >>zij zich aanpassen. >> >>Zit het zo? >> > >> >Dat is volgens mij een wetmatigheid: de minderheid past zich aan de >> >meerderheid. Echter bij de SSers van Allah heersen andere opvattingen >> >blijkt. >> > >> >> Volgens mij wordt het juist als een mate van beschaving gezien wanneer >> de meerderheid zich kan aanpassen aan minderheden. >> > > Een beschaving heeft geen maat. > Elke beschaving heeft een maat. De westerse beschaving heeft reeds de top bereikt, en is nu aan de afdaling begonnen welke zal duren tot ze verdwenen is. Ze zal vervangen worden door de Islamitische beschaving, welke zich nu nog in de duistere eeuwen bevindt. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#37 |
|
![]() "dexero" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: > >"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij > >moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." > > Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. > Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten > zij zich aanpassen. > Zit het zo? > Er is hier geen enkel argument. De meerderheid bepaalt de norm. Het belang van jouw mening is afhankelijk van de hoeveelheid mensen die jouw mening deelt. Het is dan ook aan jou om zoveel mogelijk mensen te overtuigen van jouw gelijk indien jij er belang aan hecht jouw mening tot norm te verheffen. GB |
![]() |
#38 |
|
![]() "dexero" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: >>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat >>wij >>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." > > Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten > aanpassen. > Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn > moeten > zij zich aanpassen. > Zit het zo? Inderdaad, zo zit dat. Alleen in een dictatuur wordt de meerderheid verplicht zich aan een minderheid aan te passen. |
![]() |
#39 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Guru Buru" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "dexero" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > >> Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: > >> >On Sat, 13 Nov 2004 20:05:49 +0000 (UTC), dexero <[email protected]> wrote: > >> > > >> >>Maarten H. Tromp <[email protected]> wrote: > >> >>>"De Nederlanders moeten zich aanpassen aan ons marokkanen omdat wij > >> >>>moslims zijn een zij ongelovigen. Dat is toch normaal." > >> >> > >> >>Maar wij vinden natuurlijk dat zij zich aan ons moeten aanpassen. > >> >>Dat is dan woord tegen woord, maar omdat wij nog de baas zijn moeten > >> >>zij zich aanpassen. > >> >>Zit het zo? > >> > > >> >Dat is volgens mij een wetmatigheid: de minderheid past zich aan de > >> >meerderheid. Echter bij de SSers van Allah heersen andere opvattingen > >> >blijkt. > >> > > >> > >> Volgens mij wordt het juist als een mate van beschaving gezien wanneer > >> de meerderheid zich kan aanpassen aan minderheden. > >> > > > > Een beschaving heeft geen maat. > > > > Elke beschaving heeft een maat. > > De westerse beschaving heeft reeds de top bereikt, en is nu aan > de afdaling begonnen welke zal duren tot ze verdwenen is. > > Ze zal vervangen worden door de Islamitische beschaving, welke zich nu > nog in de duistere eeuwen bevindt. > Je kan de eigenschappen van een beschaving inderdaad beoordelen maar dat betekent niet dat de beschaving als term een maat heeft. Wat is de eenheid van beschaving ? GB |
![]() |
#40 |
|
![]() On Sat, 13 Nov 2004 22:58:50 GMT, "Guru Buru" <[email protected]>
wrote: > >Je kan de eigenschappen van een beschaving inderdaad beoordelen >maar dat betekent niet dat de beschaving als term een maat heeft. >Wat is de eenheid van beschaving ? > Het omgekeerde van het aantal moorden per jaar per inwoner? |