![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan moet u ook echt 45 jaren gewerkt hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ruim voor mijn 65 jaar in 2014. PS: Ik heb een loopbaan zonder onderbrekingen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 januari 2018 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet de enige zijn die door meer werken minder pensioen krijgt.
Hier zitten wellicht genoeg 55 plussers die eens kunnen gaan kijken bij www.MyPension.be ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 januari 2018 om 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien hebben ze liever dat ge vroeger stopt.
Dan kunt ge minder naar de kloten helpen. (j/k hé) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ge wordt op uw wenken bediend. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zocht ik ook. Bedankt pajoske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik herinner me wel dat de nva moeite heeft gedaan om een onrechtvaardigheid voor gemengde loopbaners (ambtenaar en private werknemer, dacht ik) uit de wereld te helpen. Wat is er simpeler dan een rugzakje waar je je gespaarde punten in weet zitten ? En op basis daarvan je pensioen bepaald zal worden. (er is natuurlijk iets simpeler: de kapitalisatie zoals in Nederland, maar daar komen wij in geen decennia aan met onze opgebouwde staatsschuld, dank u oude machtspartijen)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik nog niet, wie het minst presteerde krijgt hier het meest en mag vroeger met pensioen.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afin. Dat meer pensioen bij langer werken is blijkbaar een slag in het water. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kom je daarbij? Néver! Maar het is zo wél!
Bovendien: gemengde loopbaan...wie vindt het rechtvaardig dat zelfstandigen meer pensioen krijgen/gelijkgeschakeld met loontrekkenden? De vele fiscale achterpoortjes die ze tijdens hun loopbaan als zelfstandige kunnen gebruiken om elk jaar fiscaal te kunnen terugtrekken, de voordelen waarbij zelfs huizen, auto's en wat je maar wil 'op de zaak' afgewenteld worden, alle mogelijke constructies die mogelijk gemaakt worden om op de kap van de belastingbetaler de staat wezenloos te rippen? Maar we begrijpen het wel nu dat het zelfs voor analfabeten wordt mogelijk gemaakt om een zaak te starten, die moeten toch vooral de mogelijkheid krijgen om de druk op te voeren voor nog meer tekorten in de begroting te zorgen zodat de politiek de autochtonen nog wat meer kunnen bestelen en verarmen terwijl vreemd gespuis de boel verder legaal mag leegzuigen en met de welvaart gaat lopen. Bedrijfsbeheer? Niet nodig. Vestigingsattest? Niet nodig. Taalkennis? Niet nodig. Terwijl gemekkerd werd dat faillissementen te wijten waren aan gebrek aan deze kennis, wordt nu opeens alles maar afgeschaft...merkwaardig, toch? Of eerder weer een berekenende strategie om onze economie naar de vaantjes te helpen en vreemd gespuis welvaart te bezorgen die ze van eigen bevolking afpakken? ![]()
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Politiekers zijn psychopaten die leep en smerig zijn...ze wekken de indruk dat je meer pensioen zal krijgen als je langer werkt maar dat is pure volksverlakkerij want door alles zodanig ingewikkeld te maken, zal géén enkele sukkelaar meer pensioen krijgen, integendeel, met talloze voorwaarden verbonden aan ieders specifieke situatie, zal niemand meer krijgen, telkens zal je nét 'uit de boot vallen', zul je nét door die éne voorwaarde niet kunnen genieten van meer pensioen - dat is een rode draad in de wetgeving geworden, opzettelijk, daar dienen al die aanpassingen, voorwaarden en nieuwe regeltjes voor. Dat is uitsluiting, bedisseld voor één groep: de eigen bevolking want voor migranten gelden ándere regeltjes, die ze zelfs tijdens het spel veranderen....
![]() |