![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1](humor!)[/size]
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet gij ons citeren. Waar hebben wij gezegd dat die klacht al ingediend was? Volgens mij zijt gij gewoon ne leugenaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vindt dat de BUB wel een klacht moet indienen tegen de n-va, als je ziet hoe het Blok van zo'n veroordeling kan profiteren.
Go BUB, Go BUB! |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Grappig toch hoe die BUB-sardientjes zich proberen te verweren. Door klachten neer te leggen pogen ze zich recht te trekken om alzo in de media te komen.
Helaas voor hen groeien sardienen niet veel...
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En dat is er niet.
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Op jullie site: [font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=3] Die onaanvaardbare manoeuvres zullen de racismeklacht tegen de NVA natuurlijk niet tegenhouden. Ze wordt uitgebreider met de dag en zal klaar zijn tegen begin volgende week. Dan zal de B.U.B. ze ook indienen. Als het centrum even gedreven is als voor de Vlaams Blok-klacht zal ze deze niet kunnen negeren. [size=2]http://www.belgischeunie.be/ned/voorzitter2.htm Van datum 25/04/2004 We zijn nu toch al wel ietske verder dan april 2004!!! Enne, ge moogt snel snel alles nog veranderen op jullie site, maar bedenk dat het in de cache staat van Google!!! [size=4]BUB liegt![/size] [/size] [/size][/font]
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terzijde, als de BUB werkelijk van plan zou zijn de n-va te gaan bekampen in de rechtbank - zoals men het ook met het Blok heeft geprobeerd - zou dat enkel aantonen dat ze over geen argumenten beschikt om een politiek debat aan te gaan.
|
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() BUB heeft geen argumenten, en geen macht om het gebrek daaraan te compenseren. Waardeloos dus als politieke tegenstander, alleen mijn slecht karakter wil nog met ze spelen
![]()
#32 |
|
![]() A propos, BUB: hoeveel dagen zitten er in een week volgens jullie? Kwestie van te weten hoe lang de periode na de 25e april is
![]()
#33 |
Banneling
|
![]() U schijnt toch zeer geïnteresseerd in onze activiteiten. Aan 20 euro kan u lid worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Euh tsja... "onverwijld" in een titel van een topic gestart door een NVA-er... hengelen jullie naar beledigingen ofzo?
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen de verkiezingen achter de rug waren, gebeurde er echter niets. Op dit forum legden verschillenden - waaronder mezelf - dan ook de Bubbels de vraag voor wanneer die klacht er zo komen. Opperbubbel en voorzitter voor het leven, Hans I de Grote, kondigde toen aan dat die er "snel" zou komen. Nu, van die "snelheid" hebben we niet veel gemerkt. Later heb ik de vraag opnieuw gesteld en eens te meer werd me toen verzekerd dat de klacht ingediend zou worden. Maanden later blijkt dat dit allemaal tromgeroffel was, maar dat men niet tot actie durft overgaan... Eens te meer wordt duidelijk welke narrenclub die BUB eigenlijk is. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die macht komt enkel in uw dromen, en dat heeft twee nare gevolgen: 1) 's ochtends is alles al gedaan 2) dan moet ge uw bedje uitwassen
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kalm maar. thePiano is ook geen VNV'er.