![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Onze chef volgt haar wispelturigheid en grillen en verandert met plezier het menu om het spannend te houden voor jullie." Als ik het goed begrijp krijg je als een nummer 78 met rijst besteld, een nummer 21 met noedels. ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een ook geen Amerikaanse zever als McDonalds
![]() ![]() ![]()
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Als dat thais goed klaargemaakt is kan me dat eigenlijk geen hol schelen wie het heeft klaargemaakt.
In tegenstelling tot wanneer ik sushi ga eten. Daar ligt het voornamelijk aan het bloot wijf waarop het wordt geserveerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik vind ook wel dat je gelijk hebt als het over de gemiddelde belg gaat, maar ik zou toch niet iedereen over dezelfde kam scheren. Kijk naar het Japanse restaurant "Tanuki" in Brugge. Zijn chef is Ivan Verhelle en zijn tweede chef is Akihisa Kawakami. Akihisa leert van Ivan, want Ivan is de meester. Maar als het over de modale huis-tuin-keukenvrouw gaat zoals dat trutsel in uw afbeelding, dan geef ik je wel gelijk. Maar laat een echte aziaat geen stoofvlees maken hoor! Ik vind het wel een grappig topic ![]() Edit: Is ook niet rasgebonden, want Sushi van een echte Japanner is nog altijd beter dan van zo'n Chinese Zao Wang ofzo.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 27 februari 2018 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is weer eens wat anders dan zwarten die blanken koken.
![]()
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Wat een racistische, vooringenomen openingspost.
Gerapporteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe zou het nog zijn met Siam Sally?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() v hare feesboek:
Citaat:
![]() sorry hoor Sally maar dat ziet er ni echt appetijtelijk uit, precies diaree, o_0 Laatst gewijzigd door bembem : 2 mei 2019 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sally, ik ga soon naar Bkk Thailand, genieten v real thai food.......... geen flemishe afkooksels~ (555555555555)
Laatst gewijzigd door bembem : 2 mei 2019 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aziaten die typisch Westerse uitvindingen gebruiken, zoals bijvoorbeeld het internet, vind ik ook niet oké.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foei ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 mei 2019 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.facebook.com/SiamSallyAn...type=3&theater
Citaat:
![]() i am sorry Sally but it doesn't look good, pls follow my advice -> the basket is too big, if you'd replace it by a smaller one the dimsims would look bigger.. oh, and replace that orchid by a dimsim (people want to eat, not looking at flowers 55555), also, it's too expensive, 9€ is better imo Sally people can buy the same 2x cheaper in the delhaize, (or Van Wesenbekestraat) just saying~ 555555555555555 Laatst gewijzigd door bembem : 2 mei 2019 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |