![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer zou je niet meer voor het VB stemmen? | |||
Als het VB politieke tegenstanders wil vervolgen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
Als het VB de grondwettelijke principes niet respecteert (scheiding der machten, scheiding van kerk en staat, etc). |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Als het Vlaams Blok effectief Belgie wil doen barsten, het is me immers eerder om de vreemdelingen te doen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
Ik stem altijd VB. VB is mijn religie en ik volg hen blindelings. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 57,14% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat is de N-VA on-Vlaams zeg, jonges jonges. Vooral die nieuwe website van hen: www.geen200jaar.be , echt zo belgicistisch hé! Ongelooflijk. Wat een verraad. Maar... van verraad over verraad, gaan we naar een Vlaamse staat.
Vlaanderen bevindt zich in een goede vorm, maar in een slechte staat! Laatst gewijzigd door VL : 15 november 2004 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nummer vijf die niet meer op het Vlaams Blok zou stemmen indien ze 'Vlaanderen onafhankelijk' niet langer als eerste programmapunt hadden.
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof anders niet dat Demesmaeker een Blokhater is, VL.
Hij was op de IJzerwake aanwezig en heeft zijn ex.collega's een fijne brief geschreven over hun 'onpartijdige' verslaggeving terzake.
#25 |
Minister
|
![]() De eerste twee zouden voor mij wellicht redenen zijn om te stoppen met op het Blok te stemmen.
Maar dan wel als ze het écht doen, niet zoals nu, wanneer alleen een paar blokbashertjes handig alles verdraaien om het te doen lijken alsof ze dit nu al doen. Verder zal ik ze zeker beoordelen op hun beleidsdaden. En die komen er, wees dáár maar zeker van!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ik heb vertrouwen in de beginselvastheid van de partij en haar leiding.
![]() |
![]() |