![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(vrede zij met jou en met de Heilige Proenie) Voel jij je ook zo gediscrimineerd wanneer je topless over straat gaat? De sfeer is aan het verharden, ook in onze steden! Ik loop soms stiekum thuis nog met een truitje aan (als het héél koud is), maar ik weiger voortaan pertinent om anders dan topless naar de supermarkt te gaan! Ik begin het wel zat te worden wanneer ze me zo nawijzen! Sommige van mijn vrienden die de Hoogste Graad van Proenisme hebben bereikt, riepen reeds een Heilige Fuckwah uit tegen de plegers van het soort misstanden als je daar noemt (geen o.v. na 12u, en 1€40 moeten betalen om van één drinkgelag naar een ander te worden vervoerd! Schande!). >burps< heil >hik< Proenie zij met u! PS: er werd me gemeld dat er bij onze Proenistische Buren af en toe een Heilige Kripula geofferd zou worden, door deze in rook op te doen gaan! Dit zou helpen de zaak kracht bij te zetten en zelfs Minister en Koningin op bezoek te krijgen!
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 5 december 2004 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd dat de politieagenten eens gaan integreren en zich verdiepen in onze enige ware religie. Dit kan toch zo niet verder? Bovendien vind ik dat we een website moeten opzetten om al de proeni-fobe gedragingen van die racisten eens duidelijk aan de kaak te stellen. Op www.proenifobie.be kan men dan alle voorvallen melden die we hier moeten ondergaan. Ik ben blij zuster dat je de strijd niet opgeeft. Zelf bleef ik nu al een hele tijd binnen maar ik strijd me je mee. Vanaf morgen terug met de B.T. naar de supermarkt. En als straks mijn dokter (ook zo'n racist) gaat zeggen dat het mijn eigen schuld is dat ik een bronchitis heb dan gooi ik hem mijn fles jenever naar het hoofd en dien klacht in bij het CGKR. Alhoewel? Naar het schijnt (heb ik toch horen vertellen) is die pater het daar afgebold omdat hij er niet tegen kon dat zovelen van onze zusters hun klachten bij hem kwamen indienen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Fakala Zuster circe!
Op deze Heilige Proenterklaasavond doe ik mij tegoed aan marsepeinen varkentjes en mannekepisjes en het tonnetje Rhum staat reeds klaar, voor bij het lezen van de Rhumi-verzen, mijn favoriete lektuur! ![]() Wat zag ik verdrietig op de televisie? Wil de antiproenische wet in dit land nu al verbieden dat Proeni-PI-Priesters uit Nederland komen, en wil men ons verplichten slechts Vlamingen op te leiden om in onze Kripulae te komen prediken? Gelukkig werd al snel duidelijk gemaakt dat daar geen geld voor is en wij de nodige Subsidiae zullen aanvragen om deze eis te kunnen inwilligen! Heil Proenie! Fakala! En ga nooit zonder fles jenever de deur uit, Zuster! Dat is niet goed voor uw bronchitis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Dat wij verplicht worden topless te lopen daar kunnen wij niks aan doen, onze Profeet heeft dat voor ons bedacht! Enkel mijn man ziet me af en toe met een truitje aan. Die verhullingen zijn te suggestief en daarom mogen we ze niet in het openbaar dragen om zo de driften van het andere geslacht niet te veel af te zwakken - zo vertelde de PI-man bij ons in de Kripula. Nou, die kan het goed uitleggen, men voelt meteen een diepe vrede en nog gelukkiger gaat men weer de straat op zonder die obscene bedekkingen! Dat die onwetende infidels dat niet snappen is slechts teken van onze superioriteit! Heil Proenie! Uw weg zij rechtschapen en zo ook die van onze Profeet!
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 6 december 2004 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik wou dat er wat meer geproend werd in dit land! Het wordt wel saai wanneer zelfs een hartgrondige Proenist op vrijdagavond met Raf moet zitten chatten over politiek!
![]() <hikburpheil> Proenie! Gelukkig is op zondag de supermarkt open! Dan gaan we massaal jenever en rhum inslaan voor de komende Proendagen, nu Proenterklaas voorbij is en Proenoeka ook bijna! <hikheil> Uw weg is recht! Vrede zij met u en met de Profeet! Proenie is groot! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij eisen dat onze kripula's midden in de dorpskernen worden gebouwd. Zoals onze rituelen voorschrijven: minstens twaalf per dorp, zodat we op onze heilige feesten in processie van kripula naar kripula kunnen trekken onderwijl onze heilige liederen schallend (met af een toe een "burp" ertussen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeilijke vraag Bob. Als overtuigde proeni moet ik daarvoor eerst te rade gaan bij een proenigeleerde zodat die kan bepalen of volgens de sangria een "druppelkot" dezelfde heilige functie kan hebben als een kripula. Ik zou het dus echt niet weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Volgens de plaatselijke Proenistische gebruiken zouden we een lijst van goede Proenliederen kunnen opstellen. Zo weet ik dat men in Amsterdamse Proengemeenschappen wijlen Proen André Hazes eert, en terecht, en in Frankrijk wijlen Serge Gainsbourg! Beiden waren HoogProense barden, maar dat weten niet veel infidels. Fakallah! Vrede zij met u en de Heilige Proenie! Moge vele kripula's in uw dorp van 7u tot 19u elke dag hun gebeden schallen "Proenie Proenie slamekaar! Proenie Proenie eet een Mars-bar!" >burps< |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
>Beurps!< Heil Proenie de Almachtige! Kripula in meervoud is trouwens 'Kripulae'... maar wat drupelkoten zijn dat is me een raadsel! <hik!> Polly gaat nu kijken naar de televisie, of er weer een interessant programma is met Proenisten en het Grote Proenie-debat! Onze integratie verloopt nog steeds uiterst moeizaam! Onze PI-Mannen en ProeniePriesters mogen niet meer uit Buurland Neerabia komen maar zijn verplicht van Vlaamsche Oorsprong, waardoor het ons bemoeilijkt wordt onze eigen leiders te kiezen, en onze leer zo zuiver mogelijk (en onverstaanbaar voor buitenstaanders!) te laten overbrengen aan onze nieuwe Proeniestrijders! De Heilige Sangria wordt niet voldoende in acht genomen in onze steden! Moge de Barmhartige Proenie u goedgezind zijn. Vrede zij met u . Dat de 1001 nachten-Fuckwah mogen aanvangen voor ons allen Proenisten hier op aard! >burrrrps< |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Heil Proenie! Fakala!
Gaat iemand me nog vertellen wat of die drupelkoten dan wel zijn, en of dat wel toegestaan is binnen het Proenisme? |
![]() |
![]() |