![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als je jalapeno pepers eet?
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hoe weet hij dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat hij het zou zien zitten om cannabis te legaliseren bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb geen abonnement op de Story.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik haal dat wel uit onze kwaliteitskrant DM hé! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 27 april 2018 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die James Cooke in de buurt zou ik opletten met dat soort weetjes, Jean-Jacques!
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean-Jacques is voor zover ik juist ben ingelicht hetero. Hij was een tijd een koppel met de dochter van Guy Vanhengel. Om duistere redenen steevast Den Hengel genoemd door de Schoofzak.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De liberalen zijn precies nog lager aan het vallen dan de sossen...
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en nee, niet om de kosten te cutten ze, zijn eisen waren fenomenaal, zelfs artistiek directeurs vonden het er wat over, en die zijn nochtans een en ander gewoon. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 27 april 2018 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toevallig, maar een blijkbaar goeie vriend kwam daar toch regelmatig op bezoek met een fruitmandje met ananas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die reden vindt zijn oorzaak in de Vlaamse cultuur zoals die heerste in mijn jonge tijd, toen zowat iedereen die geen grijze muis was, een treffende, humoristische of mooi klinkende bijnaam kreeg. Den Hengel is dus geen grijze muis. Eer een zwarte rioolrat. Verder is het gewoon een variant op het gebruik om in de gesproken taal personen aan te duiden met "de" en dan de naam. De Jansens heeft dit of dat gezegd. De Peeters heeft zus of zo gedaan. Het Weverke is dus geen grijze muis. Eer een icoon in de Vlaamse cultuur, net zoals dat liedje (Schietspoele, sjerre- bekke, spoelza/Djikkedjakke, kerrekoltjes, klitsklets)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anderzijds denk ik dat de familie De Gucht zo rijk is dat ze daar alle dagen zoveel champagne drinken, dat het sperma van hen allen bubbelt.
Het is hen gegund. 't Mijne zal dan wel smaken naar Duvel, Vlaams Leeuwke of Omer.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() een beetje met nen bittere (hop) nasmaak bedoel je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echt zeker weet ik het niet. Ik zal eens een tasting organiseren voor mijn vrouw en haar vriendinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |