![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Eurosong: wat doet Sennek? | |||
| Ze wint uiteraard. |
|
2 | 15,38% |
| Top 5. |
|
3 | 23,08% |
| In de finale. |
|
1 | 7,69% |
| Eruit in de preselektie. |
|
7 | 53,85% |
| Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
De meeste mensen horen zo'n Eurosonglied maar één of twee keer dus het moet meteen aan slaan. Als het pas 'aan slaat' na twee of drie keer wordt het waarschijnlijk geen groot succes. Vlaanderen zou op dat vlak beter een voorbeeld nemen aan Wallonië. Daar durven ze af en toe wél een risico te nemen. Dit lied lijkt me goed, maar eerder iets voor een gewoon optreden. Niet voor Eurosong.
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze doet iets te goed haar best om als een soort "Adele" te klinken.
Voor de rest, te goede muziek voor zo'n debiele wedstrijd dat vooral uitblinkt in "doorgestoken kaarten" en "vriendjes-politiek"
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat was zelfs geen risico: dat was op voorhand verloren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Anderzijds ook niet zo oud als jij. Het liedje 'Rendez vous' herinner ik me nog heel goed! Dat je met zo'n lied met maar twee zinnen niet super gaat scoren lijkt me nogal evident! Met 'risico durven nemen' bedoelde ik dus wel iets anders dan wat jij er van maakt.
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar volgens mij verre van goed genoeg voor het songfestival. Er zit niet genoeg 'pit' in... Vergelijk dat eens met Abba indertijd. Waterloo. Maar dat was nog in de betere tijden van het festival.
|
|
|
|
#28 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wallonië scoorde in het verleden twee maal zéér goed: - Eerste maal met Sandra Kim, wat toen een heel jonge zangeres was en dus niet evident. Men nam het risico tóch omdat zij een heel goede stem had en het resultaat was een nummer 1. - Tweede maal was met Urban Trad, wat een folkgroep was, en dus ook al niet evident. Maar ze werden er wél tweede mee! Om het meer in uw stijl van muziek te houden: een aantal jaren terug was er die Scandinavische groep met dat heavy-metalnummer. Dat was óók een gigantische gok maar ze wonnen dus wel degelijk. In Vlaanderen spelen wij altijd maar op veilig met te denken van "Dat soort muziek doet het meestal redelijk, dus dan zullen we zoiets sturen." Ja, dan scoor je dus misschien wel 'redelijk' maar meestal ook niet méér dan dat. Het punt is dus dat het er niet toe doet welk soort muziek je stuurt maar dat het lied dat gebracht is gewoon goed moet zijn.
|
|
|
|
#29 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De laatste 20 jaar moet er obligaat een dansnummertje bij vertolkt worden - liefst genre Michael Jackson, overgoten met flitsende lichteffecten, achtergrondballet op 3 niveau's. Geef mijn portie maar aan de kat. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 30 april 2018 om 06:04. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 april 2018 om 06:32. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Over eurosong, laat dat toch aub sterven. Iedereen weet ondertussen toch al dat dat niks met muziek heeft te maken. Ze kunnen evengoed direct overgaan naar het punten geven, zonder al die 'artiesten' hun capriolen te laten tentoonstellen. En stuur nekeer iets anders gvd Laatst gewijzigd door Het Verzet : 30 april 2018 om 07:58. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#35 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik blief dat vuil ook niet, geef uw portie maar aan de parkiet. Naar Kater Azraël in Eurosong? Ammenooitniet!
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Reeds vele jaren kan het eurosongfestival mij lekker gestolen worden.
Toch heb ik nog steeds een prettige herinnering aan het eerste festival dat gehouden werd in San Remo in i964. De winnares was Gigliola Cinquetti en het lied was Non ho l'eta per amarti. Het was stante pede een daverend succes. Een eenvoudig lied dat, in tegenstelling tot veel schreeuw-rommel die nu wordt opgevoerd, melodieus was. Hier zie je de originele uitvoering door het piepjonge zangeresje dat duidelijk een beetje bedeesd was. https://www.youtube.com/watch?v=Utd9cHBPfRA Laatst gewijzigd door quercus : 30 april 2018 om 08:57. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rendez-Vous, het beste Belgische Eurosong lied ooit!
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit draagt Sennek op het Eurovisiesongfestival
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|