![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 29 april 2018 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 april 2018 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste koppelds die ik ken in een dergelijke situatie maken er dan ook geen enkel probleem van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zij dat zelf niet voorstelt, uit eigen beweging, dan is er toch iets mis.
Vraag jezelf dan af of haar seksuele diensten 300 euro extra (extra) waard zijn. Zo ja: zwijg, zo neen, zwijg ook. Gij zijt de vent en gij plooit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betaalde gas, water, electriciteit, telenet & verzekeringen en uiteraard mijn deel in voedsel, kuisproducten. Ik betaalde letterlijk gewoon de facturen (ik stortte dus geen "huur"). Aangezien ik een pak meer als haar verdiende begon ik ook al snel de vakanties en dergelijke te betalen. Terecht, moest ik huren was ik minimaal 600 a 700 euro kwijt. Nu kon ik heel veel geld sparen maandelijks. Wat uiteindelijk in ons gezamelijk huis is gestoken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Heel geestig.
![]() Dat ze bijdraagt aan rekeningen, alleen officieus he, tot daar aan toe... Maar nu moet ze met u slapen wanneer dat gij het wil en er nogeens voor betalen ook. Ik zou als vrouw bij zoiets prompt op m'n eentje gaan wonen en leefloon aan de overheid vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben een twintiger. Als starter zonder iemand ten laste of zonder hypotheekaftrek (luxeprobleem, I know) blijft er na aftrek van alle kosten geen fortuin over. Al mijn spaargeld zit in die woning en ik zou ook graag zo snel mogelijk mijn noodbuffer wat versterken (een woning is nu eenmaal niet zo liquide). Een bijdrage van harentwege zou daarvoor dienen. Ten slotte bied ik haar toch de kans om elke maand een groot percentage van haar inkomen opzij te kunnen zetten.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De was en de strijk doet de huishoudster van mijn ouders. Bovendien heb ik liever een vrouw die wat meer afwezig is door haar werk maar weet hoe de wereld draait, dan een serreplantje wiens wereld is beperkt tot de supermarkt, de schoolpoort en het shoppingcenter.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 29 april 2018 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet over twijfelen. Je hebt meer kosten aan electriciteit, gas, water, enz...omdat er een persoon bij je inwoont. Dus die persoon mag daar ook in tussenkomen. Maar dat is veel, veel minder dan zelf iets huren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, ik zie te weinig "Wij-gevoel" in je verhaal. Bon, gij zijt twintiger en ik prille vijftiger. Zal misschien dat wel zijn.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en gaat die dat blijven doen, als je gaat samenwonen ??
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ge zijt nog jong en naïef. Kom er zelf maar achter dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet meer dan juist dat alle bewoners van een huis/appartement een bijdrage geven. Die vriendin eet en drinkt ook, wast zich, trekt de WC door, steekt het licht aan, zet de verwarming aan en spaart huishuur uit. Dat mag niet op kosten van iemand anders zijn, hoe groot de liefde ook is. Toen mijn kinderen de school verlieten en werk vonden, moesten ze ook een deel van hun inkomen afgeven aan mij. Waarom zou een vriendin meer mogen dan een kind?
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij wilt dus enkel iemand om uwe was en plas te doen, uw eten maakt, en waar je s'avonds uw vroegtijdige zaadlozing kwijt kan ???