![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Parlementslid
|
"we all live in America, America ist wunderbar!"
|
|
|
#22 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Op naar de volgende stap.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minister
|
It's the hair, veel te asymmetrisch.
Antoon heeft een punt als hij stelt dat menig oordeelt over haar zwakte zonder haar ooit te hebben gehoord. Desalniettemin vond ik haar, bij de hoorzitting over wat-was-nu-ook-weer, ook niet echt indrukwekkend. Ze ging niet recht genoeg op doel af, verloor zichzelf in geleuter over de details. She'd be a great candidate for the neo-con-wing of the GOP though. Especially since all the other ones are reaching limit age for pope-candidacy.
|
|
|
#24 | |
|
Gouverneur
|
Een quote( naar aanleiding Iraq oorlog) van Condi:
Citaat:
Powell was de enige waar ik nog een beetje vertrouwen in had in gans die administratie.
|
|
|
|
#25 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De ratten verlaten het zinkende schip! Eerst John Ashcroft en Donald Evans, nu Colin Powell, Rod Paige (Secretary of Education) , Ann Veneman (Secretary of Agriculture) en
Spencer Abraham ( Secretary of Energy)
|
|
|
|
#26 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Heee, net een klant bezig gehoord die dacht dat Rice misschien wat te zwart was voor de positie en niet hawk genoeg.
|
|
|
#27 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die klant gaat alleen nog maar goed verrast worden. Condoleeza Rice is een hard liner. Zeker een hawk. Wanneer zij een bezoek brengt aan de Europese leiders dan gaat de discussie niet gaan zoals met Colin Powel. Hij probeerde met handen en voeten de Europeanen 'mee' te hebben. Bij een aatla lukte het, bij anderen niet. Condi gaat gewoon vertellen hoe het moet gebeuren, and she won't take no for an answer. Zwart of niet. Ik ben er trouwens van overtuigd dat de paar anti's in Europa (vooral Frankrijk en Duitsland) dankzij Rice een toontje lager gaan praten en netjes mee gaan zingen. Watch her! |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik denk dat de meeste presidenten hun ploegen wisselen. In Amerika is dat zelfs essentieel om gewijzigde machtsposities van belangengroepen binnenin the oval office en alles daarrond te weerspiegelen. Laten we het dus maar als slogan beschouwen.
|
|