![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet dat ook eens kunnen toegeven, he. Als hij gelijk heeft heeft hij gelijk. Punt.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een verlies van een kind inderdaad één van de ergste dingen is die ouders kan overkomen dat weet iedereen maar in dit geval had het niet zo moeten zijn als de ouders zich niet aan gevaarlijke tochten gewaagd hadden. p.s. Met alle 'geweld' probeert men het nu in 'onze' schoenen te schuiven, dat wij mensen de schuld zijn, dat de agent de schuldige is voor het verlies van een kindje. Laten we niet vergeten dat die mensen hier illegaal in het land waren en hier eigenlijk totaal niet hadden moeten zijn. Men probeert de schuld, na bepaalde door hem gesproken woorden, in BDW zijn schoenen te schuiven en dat lijkt mij een totaal uit de lucht gegrepen actie van bepaalde 'groepen' die hem handig een 'kopje' kleiner willen maken via deze zaak. BDW had zeker geen ongelijk. (persoonlijke mening) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 mei 2018 om 07:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, Het Oosten: "Het verlies van een kind, één van de ergste dingen die ouders kunnen meemaken": Voornamelijk als het grotendeels je eigen schuld als ouder is door puur onverantwoord gedrag MEERDERE MALEN.
Dat moest eens slecht aflopen. Dat lijkt me een evidentie, maar uiteraard niet voor jouw brein.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vanuit ons land, met onze wetgeving en persoonlijke bescherming is het gemakkelijk met een beschuldigende vinger naar de ouders te wijzen. Ik blijf er bij deze problemen kan je alleen oplossen door de oorzaak weg te nemen. Wie in eigen land in relatieve vrijheid, vrede en welvaart leeft neemt geen grote risico's met zijn kinderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het schandalig wat de man vertelde terwijl de ouders nog diep treuren over het recent verlies van hun kind. Onbegrijpelijk. En vooral : hardvochtig! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 mei 2018 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe? ...Bullshit, ga je nu zeggen of schrijven?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 mei 2018 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn woorden zijn bedoeld voor wie misbruik maakt van de dood van het kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgezien van al dat populistisch getoeter heerft het gezin wel degelijk de mogelijkheid om in België te blijven.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05...-wel-twee-and/ Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja: nu ook tot mijn spijt. 't Kloteland verbetert er echt niet op.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opent perspectieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niks nieuws. Francken heeft op die wijze al honderden christenen asiel verleend.
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, het lijkt mij dat vooral het feit dat het om christenen gaat u geweldig op de heupen werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen, zijn tegenstanders zien een klein gaatje en springen daarop zoals vliegen op een koeienstront, in de hoop hem maximaal te beschadigen.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dus: ze kunnen een humanitair visum krijgen.
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Medeleven hebben met die ouders? Nooit ofte nimmer. Zij gebruikten hun kind als levend schild. Opvallend dat zij hun zoontje niet uit het voertuig hingen. Maar voor dat klootjesvolk heeft een meisje veel minder waarde. Doet mij denken aan zigeuners die hun kinderen verminken om meer en grotere aalmoezen te krijgen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 26 mei 2018 om 11:01. |
![]() |
![]() |