![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 30 mei 2018 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verdient bijna een Godwin-punt! Nu ja, Diego Raga zal u zeggen dat ik geen moreel compas heb, ik kan er dus niet aan doen, dat is mijn leven, mijn vader is een prostituée en mijn goudvis is heroïneverslaafd... Slechte jeugd gehad, dus.
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor een tik op de bil ga je niet een week in voorhechtenis de cel in, en er zijn verschillende incidenten geweest. Dit was geen geïsoleerd geval. Om een of andere reden is het bij De Wilde "achter de rug" en moeten we geweld tegen vrouwen en zelfs kinderen vergeten. Terwijl anderen in dergelijke situaties geen seconde televisietijd meer krijgen.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij is een zeer middelmatige commentator, zoals hij een zeer middelmatige (en vooral overroepen) speler was. Hij was trouwens meer bekend voor zijn woede-uitbarstingen, dan voor zijn voetbal-kwaliteiten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 31 mei 2018 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Van de 2000 andere kandidaten hadden ze er toch wel 1 kunnen nemen die een moreel kompas heeft, of vind je dat niet relevant?
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Klopt gij ook op uw vrouw, dat ge het zo minimaliseert?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat uit de mond van een man die vettig polleke door dik en dun verdedigt.
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Dus: om welke reden verdedig jij iemand die vrouw en kinderen slaat, en destijds op het veld ook niet vies was van geweld?
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard mogen anderen daar wel op terugkomen. Sta me toe dat irrelevant te vinden. Dat je mijn mening kwaadwillig verkeerd voorstelt kan ik minder smaken. Trekje van hedendaagsd rechts.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 31 mei 2018 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er gebeurt soms allerlei shit in een relatie. Maar het leven gaat verder. Laatst gewijzigd door Guinevere : 6 juni 2018 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Heeft u weer een paar welverdiende toekskes van uw heer en bezitter gekregen? Genoot u het?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook nog een lief gehad die ik motten gegeven heb maar ze was bijna 1.90 en ziekelijk jaloers. Ze had de slechte gewoonte mij soms een oorveeg te geven en ik kan zweren dat de meeste mannen zo geen kracht hebben. Dan kreeg ze soms één weer, een harde dat ze bijna knockout was, in alle discretie maar zij deed het soms en public. Ze had wel een moordlijf met een wespentaille en lekkere grote tieten maar dat is nog geen excuus. Voor de rest heb ik nooit een vrouw geraakt, dit was een uitzondering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, niets is perfect, en het is wel gestopt na enkele maanden. Natuurlijk heb ik ook wraak genomen en op 't laatst sloeg ik hem gewoon terug. Maar maar maar uiteindelijk hebben we het elkaar vergeven. En ja, het leven is soms niet zo makkelijk... en gaat steeds verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |