![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ik denk dat de pro-Duitse lobby ertussen zit dat ze niet op de shortlist kwam.
Het is toch werkelijk opvallend, alles wat aanstootgevend zou zijn voor hun oosterburen eindigde laag. Nummer 2 was Wilhelm Primus. Ben ic van Duytschen bloed.. En over de winnaar zullen we maar niets zeggen zeker (where's that grin-emoticon)
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Als ze bij de LPF ernstig menen dat Fortuyn de Grootste Nederlander aller tijden was, wordt eens temeer bewezen uit wat voor idioten - met het historisch besef van een eendagsvlieg - die club bestaat.
Overigens, Fortuyn "een van de grootste fascisten aller tijden" noemen is er evengoed flink naast.
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was Anne Frank een Nederlandse? Is ze misschien postuum genaturaliseerd? Voor zover ik weet, was zij Duitse.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Voor mij is willem van oranje de grootste nederlander ... Fortuyn is een signaal aan de PC kaste en ze waren even niet goed van dat signaal ,het klok zelfs door tot op radio1.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb het er gisteravond nog met een hollander over gehad, ... Ik heb hem gezegd, wel als je niet wil dat Fortuyn wint, moet je hem niet laten meedoen, ... Dat is het uiteindelijk, ze willen het volk laten beslissen met SMS spelletjes, (er zelf nog een frankske aan verdienen ook ) en dan zijn ze in hun rapen geschoten dat net die kereld wint die niet had mogen winnen, ... Terwijl ze eigenlijk hadden kunnen denken dat hij zou winnen, ge moet geen groot licht zijn om te weten dat de mensen op de meest recente dooie gingen stemmen... Ik ben vooral blij dat Cruyf niet gewonnen heeft, dat was pas afgang geweest, stel u maar dat JM Pfaf hier de belangrijkste belg/vlaming zou zijn, dan schaamde u toch ook te pletter, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan, je moet zijn inzit naar de toekomst toe zien, we gaan pas binnen 50 of 100 jaar kunnen zeggen wat zijn impact geweest is. Dat ie er gaat zijn bewijzen dit soort discusies... Ik had het persoonlijk meer voor de Ruyter na een documentaire gezien te hebben over die kerel , ... doe het maar eens 3 x op rij de Engelse vloot in de pan hakken en bovendien het vlaggeschip kapen en mee naar huis nemen... Het is alsof de Iraki's nu een Vliegdekschip van de Amerikanen zouden veroveren,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik neem aan dat we akkoord zijn dat er een pak straffere Hollanders geleefd hebben dan Fortuyn...
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk overigens kan ik het voor die spionne ook wel vinden hoor, ... ![]() Dat kind is ook een slachtoffer geweest hé, hoe zat dat ook weer ineen, ... Zij met nen duitser maar ook met ne fransman, ... kortom, 't was nogal een warme zekers, ... Door wie ze uiteindelijk gefusilieerd, was dat door de duitsers of de gealieerden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kende overigens da verhaal van dat bordeel in Berlijn tijdens WOII, ... ?
Daar luisterde de gestapo de gestapo af, ... terwijl de gestapo met de gestapo lag te rollebollen, ... straffe kaffe,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Willem Van Oranje als een waardige en verdiende nr.1!
Die homo Fortuyn had niet eens in de top drie moeten zitten, en dat sletje Anne Frank zelfs niet eens genomineerd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al 'n geluk dat Cruyf nog genonimeerd was, anders zou jouw soort wel eens verontwaardigd kunnen zijn, nietwaar. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En "geen wonder dat de meesten daar gaan lopen" is ook zo'n typische Neruda statement. Gaan de meesten daar lopen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() pim fortuyn had tijdens de uitzending de meeste stemmen, want de computers waren tilt geslagen, na de uitzending bleek dat willem van oranje meer stemmen had
maar het reglement zei dat alleen de stemmen van tijdens de uitzending geldig waren, daarom is Pim Fortuyn officieel de grootste nederlander, maar Willem van Oranje had meer stemmen alle marginalen hebben op Pim Fortuyn gestemd en de stemmen van de intellectuelen waren verdeeld, als het duel zou gaan tussen Willem van Oranje en Pim Fortuyn zou Willem van Oranje zeker gewonnen zijn. als vlaams-nationalist zou je wel voorstander van Willem van Oranje moeten zijn en niet voor een of andere nicht hij vocht tegen de Spaanse imperialisten die ook de vlamingen onderdrukten en je moet veel respect voor hem hebben, want hij heeft nederland onafhankelijkheid bezorgt, iets wat wij nog altijd niet hebben. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al een hele tijd geleden op Willem van Oranje gestemd en kreeg een weekje geleden een mail ter herbevestiging van mijn eerder uitgebrachte stem. Wat ik deed. En nu zou er plots een regelement bestaan dat zegt dat enkel de stemmen gelden die tijdens uitzending binnenliepen?
![]() |