![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wie aan de KUL gezeten heeft weet dat na dit eerste jaar er een enorme exodus richting de VUB en de UA plaatsvindt. En dat geldt voor alle humane richtingen. Het omgekeerde heb ik nooit gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je dat niet weet, dan heb je nooit aan de KUL gezeten. Zo eenvoudig is het. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Gij denkt echt dat dat iets met kwaliteit te maken heeft?! Gij hebt geweldige illusies! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tegen een vrij zwakke Van Grieken dan nog, want echt sterk in debaten is die niet.
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind die anders wel sterk in debatten en in zijn uitspraken. Wat mij wel opvalt is dat zijn toon heel wat rustiger is dan zijn voorgangers van VB. Van Grieken duwde het mes in de rug van Calvo zonder dat Calvo het eerst besefte. En toen draaide Van Grieken het mes nog eens rond. Calvo ging zwaar onderuit. Zelden zo een "politicus" zien af gaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is beter zo met Calvo e.d. dat die eens x aantal keer op hun nummer gezet worden. Dan wordt het betonvoetbal op de counter in die debatten.
Zwaar indekken en dan snel uithalen in een flits met zware overkill...
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n compliment van Van Grieken moet hard aankomen bij zo'n moslima. Waarschijnlijk wordt dit eerder als zeer negatief gezien in de kringen waarin zij zich beweegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Nog eens het fragment paar keren bekeken en dat is dus wat ik bedoel. Van Grieken steekt een mes in haar rug en ze beseft het niet. Toch zalig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Ik vond trouwens Van Grieken veel te poeslief. Waar u messen hebt zien steken is mij een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() U doet daar alsof Van Grieken een Marine Le Pen is, en PDW een Jean-Claude Le Pen, die effectief door haar is "kaltgestellt". De personen en persoonlijkheden zijn echter volledig van elkaar verschillend, wat betekent dat het er niet snel van gaat komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil nog even terugkomen op wat Yasmien Naciri in de Afspraak zei over klassen die dagenlang geen lesgever voor zich kregen. Het is algemeen bekend dat er voor heel wat vakken geen overschot aan leraren is. Het kan in de loop van het schooljaar daardoor soms moeilijk zijn om een interimleraar te vinden. Wat zeker is is dat heel wat interimlesgevers niet bepaald staan te springen voor een korte opdracht in vele scholen in Antwerpen en Brussel.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de 'sterfscene' gilde Caesar naast 22 anderen naar Brutus: Et tu, Brute? De 'Shakkespiere' heeft dat nog wat verder uitgewerkt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Interessant dat Naciri er een boek over heeft geschreven, is vast het lezen waard (voor moslims). |
|
![]() |
![]() |