![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu buiten dat, Vuye-Wouters hebben het aangekaart: https://www.google.com/amp/s/vuyewou...lige-stad/amp/ Wat gaat de rest van de 'Vlaamse' partijen doen met dit gegeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn immers trots om deel te mogen uitmaken van de Franstalige natie die Belgie is.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou Michel niet met hen willen praten? En waarover?
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Michel gaat met alle partijen praten om te zien waar hij geraakt met uitsluiting van VB, PP en PVDA-PTB en Wouters en Vuye ... maar vind t artikel niet terug en op NWS staan wouter en vuye niet vermeld in het lijstje... ik vroeg me ook af met welke reden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bah, zijn standpunten kennende: - VB en PP wegens cordon sanitaire - PVDA/PTB wegens extreem-links - W&V wegens geen politiek gewicht Nu, ik vermoed dat sommige zullen zeggen dat dat is omdat zij Vlaams-nationalisten zijn, maar dat klopt waarschijnlijk niet.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 12 december 2018 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat denk ik ook. En V&W hebben een 'houdbaarheidsdatum' tot mei 2019 want als onafhankelijken zonder partij eindigt hun parlementair bestaan. Tenzij ze zoals eigenlijk wel verwacht alsnog op de lijst van het Vlaams Blok gaan staan. Dan gaan V&W hun kansen om daar een plaats te krijgen nu niet hypothekeren door steun te verlenen aan Michel II. Iets wat Charles Michel natuurlijk ook weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, die hoorde ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie hier niets abnormaals in. Vlamingen hebben altijd al betaald om door de Walen en de Brusselaars op hun kop te laten sch..ten. Waarom weeral een traditie afschaffen???????????? Start in Vlaanderen nog een paar partijen zodat ze nog meer versnipperd zijn zodat de Franstalige meesters kunnen blijven heersen.
|
![]() |
![]() |