![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij is gewoon aan het trollen.
Wie al eens in een rusthuis komt weet dat het een godsgeschenk is als het eens naar gebraden varkensvlees ruikt ipv naar ontbindende bejaarden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het begin van deze draad wel goed gelezen? Aboe JJ en Co willen dat het rusthuis zich aanpast aan hen. M.a.w. zij (de muslims) wensen zich helemaal niet te integreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Limburg was ik een tijdlang bevriend met een Turkse. Zij hield ook bij hoog en bij laag vol dat ze varkensvlees kon ruiken. Uiteraard hield ze niet van die geur.
Op een dag at ze bij mij thuis vers gekookte erwtensoep mee. Ze vond ze zoooo lekker. Wat ze niet wist was dat ik dik gevleesde varkensribben of een hammetje mee kook in erwtensoep. Omdat ze de soep zo lekker vond vertelde ik haar dat dit was omdat er varkensvlees in zat. Ze heeht nooit geen soep meer gewild. Nochtans had ze het varkensvlees erin niet geroken. Zelfs niet geproefd.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat Doomy aan die kant stokdoof en stekeblind is. Ik vermoed dat hij nog nooit persoonlijk met een moslim gesproken heeft. Ik betwijfel dat er ook maar één moslim in zijn buurt woont.