![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te vlug juichen. Vanaf nu begint het WK voor de Belgen pas echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() pronostiek Belgie - Japan 4 - 1
![]() ![]() sorry, ik zeg nog altijd Raider ook. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 29 juni 2018 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik loop warm voor de Japaneeskes.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn lobbywerk zit er reeds op. De Jappen gaan de RD voor 'ons' vernietigen binnen recordtempo, en terug naar af. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Banee, Japan is nog maar eens een veredelde oefenwedstrijd. Vanaf de kwartfinale begint het serieuze werk. Ze komen overigens wel best uit tegen Brazilie. Daar gaan ze zelf zo nu en dan eens kunnen spelen op de snelle omschakeling. Tegen Mexico is dat een ander verhaal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Japan, zoals steeds, bescheiden. ??????https://rocketnews24.com/2018/06/29/1084174/ edit: forum geeft geen vreemde tekensets weer, laatste paragraaf artikel: · Als je de held wint De Belgische vertegenwoordiger verzamelt spelers die over de hele wereld actief zijn. Af en toe wordt gezegd dat individuen niet met elkaar omgaan en zichzelf verliezen in het all-star-team, maar hun capaciteiten worden ook volledig gedemonstreerd in dit toernooi. Kan Japan uit zo'n duivelsploeg de beste 8 verwijderen? Als Japan heeft gewonnen, moet het de wereld dankbaar zijn. Laatst gewijzigd door zonbron : 29 juni 2018 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kranten genoeg die daar amper over berichten, en tenzij je HLN of het Nieuwsblad leest valt dat allemaal nog best mee.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los daarvan is het einde zoek als we allemaal in draadjes over thema's die ons niet boeien komen roepen: "Dit thema boeit me niet!"
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met het type-elftal op een goeie dag denk ik niet dat we overdreven bang moeten zijn van Brazilië.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om de A-ploeg te sparen voor de finale. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Engeland 53 miljoen inwoners, België 10 miljoen. Wat was het excuus alweer voor het verlies van de Engelsen? Misschien dat zij geen beroep kunnen doen op de spelers uit Wales, Schotland en Noord-Ierland?
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
QED Of hebt U de wedstrijd niet gezien ![]() De Duivels wilden ook verliezen, kwamen daarom met een B-ploeg op het veld, doch konden het niet halen tegen de Engelsen. |
|
![]() |
![]() |