![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: De NVA haat de Rode Duivels. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 50,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 42,86% |
Mijn naam is haas |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grappige jongens, die neo-Belgicisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb geen woord verloren over wat ze met hun carrière moeten doen. Enkel dat ik het belgiksken niet steun als Vlaming.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine rechtzetting. Lukaku is een Brusselaar ( de anderen weet ik niet want ik ken ze niet)
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juli 2018 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
De Belgische vlag is bovendien, anders dan de Vlaamse, geen klaagvlag. En heel wat mooier dan die sinistere leeuw die in zijn eigen pis klauwt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juli 2018 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Als je in Mortsel op 11 juli een strijdvlag uithing, kreeg je van de plaatselijke VB-afdeling altijd een attentie: een balpen of een flesje bier of zoiets. Kennelijk hadden ze er weinig vertrouwen in dat mensen zo'n lelijke vlag uit hun raam zouden hangen uit overtuiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ik kan rustig stellen dat het weer de Vlamingen zijn die België rechthouden?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Troost u, de kans dat de Rode Duivels het niet halen morgen is reëel. Alhoewel... Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2018 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() De N-VA is niet anti-belgisch, het is pro-Vlaams.
Als je denkt dat dat hetzelfde is ben je een gevaar voor de maatschappij.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() nationalisme is vies
lang leve jupiler
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echte Vlaming. Hij doet wel zijn best te doen alsof hij naar het Belgische volkslied luistert maar heeft nooit één euro belastingen willen betalen aan zijn geliefde België en zal dat ook nooit doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voil?*, een echte Vlaming dus.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 5 juli 2018 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft kunnen enkel 3de generatie Belgen meespelen met De Rode Duivels. Een verplichtte DNA-test dient uitsluitsel te geven over hun ouders, grootouders en overgrootouders.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 juli 2018 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Nu meende ik te lezen: De DNA haat de Rode Duivels.
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Het probleem is dat België eigenlijk geen natie is maar een orgaan dat 3 verschillende nationaliteiten verbindt op papier (Vlamingen, Walen en Brusselaars), maar een echte voeling met België en eenheid zoals bijvoorbeeld Fransen en Duitsers hebben is er nauwelijks. Dat maakt België dan ook zeer aantrekkelijk voor allochtonen: Je kan een Europese nationaliteit verwerven zonder dat er voeling moet zijn met Belgisch nationalisme. Het is een pure administratieve eigenschap. Want ik heb nog nooit een Turk zelf weten zeggen dat hij een Belg is met Turkse nationaliteit, hij is een Turk met Belgische nationaliteit. Het gaat zelfs zo ver dat, moest je hem een Belg
noemen, je hem beledigt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij nu echt dat Fransen onderling meer voeling met elkaar hebben ? Om over de Duitsers maar te zwijgen...
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |