![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alleszins even irritant
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 juli 2018 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Voetbal is een sport en heeft niets met politiek te maken al willen sommigen dit maar al te graag zo zien. De draadstarter is een voorbeeld van.
Je kan dus perfect voor een voetbalploeg supporteren en voor NVA stemme of tegen België zijn.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ linkse lellebellen: blijven vitten en kappen op N-VA want zo worden ze slapend rijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, de pipo's die tegen de RD zijn omdat ze tegen de belziek zijn en de dadeemelees die vinden dat wie tegen de belziek is ook maar tegen de RD moet zijn, die zouden beter samen hand in hand in een cirkel gaan staan en de kusjesdans opvoeren.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spamdraad nr 86.
K&K aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja. Als er in VL minstens evenveel tricolore vlaggen hangen op 21 juli dan nu trakteer ik u op een Cara pilsje.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 7 juli 2018 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U geloofd dat zelf ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALLE supporsters voor de duivels zijn gelijk: weekdieren.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "nationale" ploeg die voor de helft (of meer?) uit aangekochte niet Belgen of uit "Belgen" van allochtone afkomst bestaat.
Jouw "nationale" Belgen zijn niet goed genoeg voor het voetballetjesspel.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn aangekochte niet Belgen? En waarom zouden Belgen of Vlamingen van allochtone afkomst minder Belg of Vlaming zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwachtte die reactie, maar je kan er niet onderuit dat de "nationale" ploeg waar de Belges zo trots op zijn niet bepaald "Belgisch" oogt.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat versta jij onder er "Belgisch" uitzien? Of voor mijn part Vlaams?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hitler is dood anders kon je het hem even vragen.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig ziet het er naar uit dat die nogal tamelijk grote meerderheid van 'bleekscheten' van vroeger al een pak kleiner is geworden, en de vrij grote interne variatie nog toegenomen. Mij maakt het niet uit. Ik vind voetbal een behoorlijk saaie sport, wielrennen valt meer in mijn smaak omdat in de TV-reportages doorgaans véél méér diverse landschappen te zien zijn. Mocht ik ooit 'supporter' kunnen worden, dan zou ik toch gaan voor een lokale café-ploeg waarvan ik de leden individueel ken, en met hun bijnaam kan & mag aanspreken. Iets als FC De Kampioenen, maar dan met échte mensen, en zonder flauwe humor. Voor Rode Duivels supporter ik niet, zelfs niet als ik van België zou houden. Ik zeg niet dat ze een slechte ploeg zijn, hé! Ik zal die mensen echter nooit eens zomaar een pint kunnen trakteren in Café De Sportwereld hier niet ver vandaan, en samen tafelvoetbal spelen zie ik ons ook nog niet rap doen (*). Als ik toevallig een match op TV zou zien, zou het kunnen dat ik blijf kijken. Het is evenwel waarschijnlijker dat ik ergens in het park ga zitten om naar de bomen te kijken, naar de beesten, naar de wolken, naar de spelende kinderen, naar de schone meisjes, ... (*) Van mij mogen ze niettemin gerust wereldkampioen worden, zulle. En eerlijk belastingen betalen in het land waar ze voor spelen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet de spleetogen niet, bembem. Daar zie je nog het beste aan waar ze vandaag komen.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel van die "Belgen" zijn aangekocht om in België te mogen sjotten. Zonder dat sjotcontract zouden die nooit Belg geworden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet weinig Belgen zijn eigenlijk nogal toevallig levend uit een goede (/verkeerde) baarmoeder geraakt. Maakt dat hen dan ineens zo héél véél beter? Indien ja, op welke manier precies? Of gewoon net goed genoeg? Indien ja, goed genoeg waarvoor precies, eigenlijk? Indien neen, waarom (nog) niet? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu op de vraag antwoorden aub?
![]() |
![]() |