![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik blijf er van overtuigd dat ze nog eerder dat wc gaan leegdrinken ! |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nog beter is die vluchteling een schepke in zijn pollen stampen hem nen akker laten omspitten, er graan op zaaien en hem daarachter met datzelfde schepken ne put laten graven en met een hamertjen, en een zaagske een toillet boven die put laten bouwen. daarna laat ge hem da putteke leegscheppen of hij het nu leuk vind of niet, en kan hij zijnen mest gebruiken om zijne mais beter te laten groeien, en als hij genoeg mais en graan heeft, kan hij een bakkerijke beginnen en kan hij brood verkopen en als hij dan centen heeft, dan kan hij een twaletpot aanschaffen... |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jawel hoor, soms loopt het nie goe door, ! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Daar geloof ik niks van! Zo onbeschaafd is niemand...
|
|
|
|
#25 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vwoilla, ! en als ge anders 10 km moet lopen voor de dichtsbijzijnde bron, ik denk dat ge rap met uw bekerke in 't wc zou hangen... |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is behoorlijk decadent, maar sommige honden zijn nu eenmaal een tikkeltje speciaal ik zie het die van ons ook nog doen... |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het alternatief is om het hekken naar de rivier open te zetten, maar dat is erom vragen dat een alligator hem vroeg of laat binnenspeelt. Ik heb trouwens geen leidingwater bij mijn huis, maar een bron. Dat is vrij common in rural USA.
|
|
|
|
#29 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Enfin: zelfs al ben je voor een wc voor elke wereldbewoner, dan nog vind ik het vreemd dat je er conferenties over organiseert ipv je geld uit te geven in landen waar er te weinig wc's zouden zijn.
|
|
|
|
|
#30 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp niet waarom een conferentie moet gehouden worden over iets wat ze in Europa en de VS al 200 jaar weten,en geleidelijk aan ingevoerd hebben....
fase1: riolen fase2:ieder huizenblok minstens 1 toilet aangesloten op dat riool fase 3:ieder huis een toilet. fase 4:conferentie over het toilet? |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|