![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ozon en hitte
Gaan we nu nog meer volk vanuit Afrika naar hier afgezakt zien komen want dat is hun temperatuur wel wat. ![]() Ik heb er alvast totaal geen boodschap aan, aan de 'hittegolf'. Water drinken en lichte maaltijden zijn geen overdreven optie bij de hittegolf. Hoe zou het gesteld zijn met wassalons? Je zweet meer dus véél meer was is waterverbruik?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Voor 't eerst in mijn hele leven heb ik in België zo hard gezweet dat het in druppels van mijn lijf liep.
En ik liep dus gewoon over straat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dit Mieke Stroel was.
Er schijnt zelfs wat geharrewar geweest te zijn waar 'Manneken Pis' eigenlijk echt vandaan kwam/thuis hoorde.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Shhhhhhhh,zwijgen gvd,verpester.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|