Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2018, 09:34   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Best leuke site om er eens even op na te lezen, waarvoor dank.
Oud 28 juli 2018, 10:48   #22
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik ben ook een alpha man, ik post ook infographics op het internet.

Al noem ik het liever een zilverrug, termen lenen van door de auteur zelf ontkracht onderzoek is zo zwartrug.
Whahaha.

Oud 28 juli 2018, 10:58   #23
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
"The Leader" is een watje
Vooral een enorm nerd icoon. Als het punt dat ze willen maken "ewww nerds" is dan snappen ze nog niet helemaal waar ze zelf staan. Schadelijker is misschien wel dat ze begonnen zijn met hun eigenwaarde ophangen aan de waarde van mensen waar ze een relatie mee hebben, zoals of ze een vriendin hebben en dan natuurlijk ook wat voor een. Er zijn nog steeds feministen in level die daar hun hele leven tegen gevochten hebben, vrouwelijke rolpatronen die wat waard zijn omdat ze mooi zijn, hun vader rijk is en er een prins op ze valt. Jammer dat mannen nu ook vrijwillig datzelfde gat in willen duiken.
Oud 28 juli 2018, 11:21   #24
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vooral een enorm nerd icoon. Als het punt dat ze willen maken "ewww nerds" is dan snappen ze nog niet helemaal waar ze zelf staan. Schadelijker is misschien wel dat ze begonnen zijn met hun eigenwaarde ophangen aan de waarde van mensen waar ze een relatie mee hebben, zoals of ze een vriendin hebben en dan natuurlijk ook wat voor een. Er zijn nog steeds feministen in level die daar hun hele leven tegen gevochten hebben, vrouwelijke rolpatronen die wat waard zijn omdat ze mooi zijn, hun vader rijk is en er een prins op ze valt. Jammer dat mannen nu ook vrijwillig datzelfde gat in willen duiken.
Ja, dat klopt "Wizard". De "leader" en de "wizard" zijn dan ook elkaars grootste aartsvijanden.

Het is zeer schadelijk allemaal; die patronen. Alleen meten bepaalde mannen hun "alpha" zijn af met hoeveel vrouwen ze in bed kunnen duiken. Het is niet omdat bepaalde figuren daar jaloers op zijn dat ze daarom feministen moeten steunen. Feministen hebben een mond om mee te converseren dat ze maar zelf praten. Vrouwen beschermen van "foute" figuren is fout, meestal zoeken ze het zelf op.

Laat ze maar doen, je mag zoveel vrouwen aan je "degen" rijgen als je wilt.

Ik heb ook nu nog net onlangs gehoord van een zotte John die met zijn BMW 200 km/h reed op een straatje waar je 50 mag. Grietje wou meerijden zonder gordel => ligt nu in een coma in het ziekenhuis. Sorry, maar ja "kaka" gebeurd en sommige mensen tarten daar het lot in... eigen keuze...
Oud 28 juli 2018, 12:26   #25
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Whahaha.
Nee echt, kijk, hier, een infographic!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja, dat klopt "Wizard". De "leader" en de "wizard" zijn dan ook elkaars grootste aartsvijanden.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik vind de WH40K setting geweldig. Het heeft alles: geweld, wapens, aliens, strategie, honderden uren nerden over onbenullige regeltjes. Wat wil je nog meer? Ik zou vooral de All Guardsmen Party heel erg aanraden. Maar het is nou niet bepaald het soort hobby dat je zou verwachten van iemand die zijn leven naar Rambo en James Bond probeert te modelleren zeg maar. En die persoon op dat plaatje is een kleeeeeein beetje de hoofdpersoon van die setting, zeg maar. Dus ja, dat geeft een beetje aan hoe "alpha" de mensen die dat plaatje maakten zijn zeg maar. Het zijn nerds die proberen andere nerds te beledigen omdat ze iets nerdier of iets minder nerdy zijn dan henzelf. Er zijn helaas nog steeds prutsers onder de nerds voor wie dat een belangrijk ding is. Dat de gegeven voorbeelden niet heel veel Rambo'er worden dan "je hebt ooit van je leven een bijl aangeraakt" zegt ook veel. De meeste vrouwen die ik ken zitten ruim boven dat niveau. Maar goed, ik ken dan ook toffe vrouwen. En ik probeer te snappen waar ik het over heb voordat ik mensen probeer te beledigen, dat helpt vaak ook. Misschien kan jij daar nog wat van leren.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 juli 2018 om 12:32.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 15:18   #26
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 20:23   #27
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee echt, kijk, hier, een infographic!

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik vind de WH40K setting geweldig. Het heeft alles: geweld, wapens, aliens, strategie, honderden uren nerden over onbenullige regeltjes. Wat wil je nog meer? Het zijn nerds die proberen andere nerds te beledigen omdat ze iets nerdier of iets minder nerdy zijn dan henzelf. Er zijn helaas nog steeds prutsers onder de nerds voor wie dat een belangrijk ding is. Dat de gegeven voorbeelden niet heel veel Rambo'er worden dan "je hebt ooit van je leven een bijl aangeraakt" zegt ook veel. De meeste vrouwen die ik ken zitten ruim boven dat niveau. Maar goed, ik ken dan ook toffe vrouwen. En ik probeer te snappen waar ik het over heb voordat ik mensen probeer te beledigen, dat helpt vaak ook. Misschien kan jij daar nog wat van leren.
Ik ken ook veel "wizards", ze draaien een.DJ set en iedereen danst. Er komt een vrouwelijke DJ en iedereen rot op... Ik ben ook eerder een."wizard" omdat ik al met zoveel vrouwen heb gepraat en als ik wat dieper op onderwerpen inga, rollen de tranen over hun wangen. Ik heb dat fenomeen al gehad met mijn zus...mijn moeder enz.... ze haten mij maar hebben mij ook lief...

Mijn bezigheidstherapie is niet om u te irriteren of te beledigen. Ik raak op 1 of andere manier altijd de snaren. Ik ga ook geen kreupele mensen afmaken...

De "wizard" en de "leader" zijn elkaars grootste vijanden maar ook elkaars grootste vrienden omdat ze elkaar begrijpen....
Oud 30 juli 2018, 14:59   #28
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hopelijk helpen ze jou goed, veel succes daar.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 15:00   #29
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hopelijk helpen ze jou goed, veel succes daar.
Juist ja, altijd blijven ontkennen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2018, 15:04   #30
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist ja, altijd blijven ontkennen.
Ben je al lang gay?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be